doorkomende kiesjes

floris moet natuurlijk weer anders doen dan wat (normaal ) is.

in plaats van eerst met de voortandjes beginnen,begint meneer eerst met de kiezen :lol:

hij heeft er erg veel last van wat zich uit in slecht drinken

(kauwen op de fles) veel met zijn handje in zijn mond zitten,kwijlen,huilerig zijn,rode billen enz enz.

ik geef hem al gekoelde bijtringen en smeer er een paar x per dag dentinox op…wat kan ik nu nog meer doen?

het is echt een zielig jongentje op dit moment. :cry:

ik gebruik voor Melinda chamodent druppels van Vsm werkt als een tierelier

Inderdaad Chamodent :thumbup: werken echt super!

dus de werkt beter? oke thankss dan ga ik die vanmiddag halen :thumbup:

Wij gebruikten Gengigel. Werkte ook echt super :thumbup:!

ik heb die andere gehaald ,maar het was nog steeds een groot drama vandaag…doen kiesjes dan meer zeer met het doorkomen dan tandjes? :think: floris is vanaf 06.30 tm 19.00 aan een stuk wakker geweest zonder een tukje te doen…wat een dag ik ben op zeg :?

Bij mijn neefje deden inderdaad de kiezen het meeste pijn.

Met zijn tandjes waren Chamodent een uitkomst maar met zijn kiezen was het een drama.

bereid je maar voor…

Dave heeft bij ALLE tanden en kiezen erg veel last gehad

:zzz:

( ik vind je banner ZO mooi :inlove: )

ik vind het voornml gewoon zo ontzettend zielig voor floris…

huilen is iets dat eigelijk niet in zijn woordenboek voor kwam en nu doet hij niets anders…zo ken ik hem helemaal niet…het is ook niet zeurderig huilen maar echt met dikke tranen…ik heb vanmiddag gewoon even met heem mee gehuild…je voeld je zo machteloos. :cry: je kan niets dan de dingen die je al doet…en heeeeeeeeeeel veel liefde en kusjes.

af en toe een zetpilletje kan ook wat druk wegnemen…

voor het slapen gaan 's nachts…

gewoon een 120mg…

ze kunnen er echt goed beroerd van zijn hoor :hug:

zodra hij er door is, is de druk eraf en gaat het weer beter…

hoe gaat het nu met Floris

niks meer aan de hand,maar er is ook geen kiesje :think: het is nog wel erg rood en bleek er om heen maar hj heeft nergens meer last van

Zielig is dat he als ze zo een last hebben van hun tandjes. Bij Jana heeft t echt een maand geduurd eer t eerste tandje erdoor heen was. Nr 2 kwam er gelijk achteraan.

En nu beginnen er boven tandjes door te komen.

Dus het kan nog wel even duren voor het tandje er is :wink:

@Wijnanda wrote:

Wij gebruikten Gengigel. Werkte ook echt super :thumbup:!

Hier ook een gengigel baby gebruiker. :thumbup: :thumbup:

Echt superspul, is niet overal verkrijgbaar ik haalde het altijd bij de apotheek. Wel goed zeggen dat je baby moet hebben, is er nl ook voor volwassenen. Voor meer op de site van gengigel punt nl.

GENGIGEL® Baby

Verzacht de pijn en herstelt het tandvlees bij doorkomende tandjes.

Tube van 15 ml.

Prijs: € 9,35

wat een drama zeg :roll: vanmorgen was meneer supervrolijk en sinds 12.00 is het een en al ellende :thumbdown: :cry:

zijn middagslaapje heeft hij niet eens gehad want hij heeft zo’n pijn.daarna alleen maar gillen en krijsen nee geen huilen meer,maar echt finaal over de zeik zijn.ik heb hem wel elke keer die vsm druppels gegeven,maar dat is blijkbaar niet voldoende.ook kreeg ik de tip hem laten kauwen op een kindertandeborstel…toen begon hij nog veeeeeeeeeeel harder te schreeuwen.

tenslotte heb ik hem net voor de eerste keer een zetpilletje gedaan 60 mg met als gevolg dat hij nu even slaapt.mennnnnnnn ik heb gewoon met hem meegehuild.ik ben helemaal niet gewend dat mijn manneke huild wat een narigheid zeg.

:cry:

:frowning: ja het is echt heel zielig… Hier ookaltijd een vrolijk mannetje totdat er tandjes doorkomen… Als het puntje maar door is dan is pijn weg… Wat ik ookwel eens doen dan masseer ik zijn tandvlees vind hij ook prettig… en bijtringen koud…

Sterkte met het mannetje

Als alle andere dingen niet meer helpen, dan inderdaad gewoon paracetamol geven hoor :thumbup: . Zolang je het niet dagelijks geeft, kan het best. Zeker als je ziet dat zo goed helpt.

:hug: :-*

@Daantjuh wrote:

:frowning: ja het is echt heel zielig… Hier ookaltijd een vrolijk mannetje totdat er tandjes doorkomen… Als het puntje maar door is dan is pijn weg… Wat ik ookwel eens doen dan masseer ik zijn tandvlees vind hij ook prettig… en bijtringen koud…

Sterkte met het mannetje

als ik nu eens wist welk tandje het was dan kon ik het wel gaan maseren,maar al het tandvlees is bleek en overal is het rood van boven… :frowning:

:think: zie je ook niet ergens dat het wit is? Bij kleine baas word het gedeelte dat doorkomt omringt door wit

dan zul je hier bijna denken dat alle tandjes tegelijk komen,maar dat kan toch niet? :think: alle plekken waar tandjes en kiezen moeten komen zijn omringt door wit