Help! Zul je net zien… we gaan vrijdag dagje relax sauna dag doen met een paar meiden en nu heb ik een doorbraakbloeding… grrrr… dacht het al, was van de week een keer een pil vergeten en zit tegen het einde van mijn strip, dus was er al bang voor. Hoe lang duurt zo’n bloeding meestal? Hoop zo dat het vrijdag dan over is? Ik kijk echt uit naar dat dagje en zit echt niet lekker als ik dit dan nog heb… sterker nog, dan ga ik niet eens denk ik! Help!!! Kan iemand het wegtoveren ofzo??? :mrgreen: :?
Toen ik dat had, heb ik mijn ongesteldheid gewoon door laten komen dus ik heb er wel lang last van gehad (paar dagen) en toen mijn echte ongesteldheid… Wegtoveren kan ik het niet… Sorry…
Ik heb er ook geen “goede” ervaringen mee. Ik liet dan ook altijd de ongesteldheid komen toen het vaker gebeurde. Maar in het begin probeerde ik dan gewoon vol te houden, maar dan bleef ik altijd wat bloed verliezen en bruinverlies houden. (Sorry…)
Zie voor mijn ervaring de ervaring van de dames voor mij helaas :? Ik weet natuurlijk niet heftig je nu vloeit, maar je zou kunnen overwegen om een tampon te dragen als het niet te heftig is? Als het wel veel is, is dat geen optie en dan voel je je alleen maar bah :? Verder alleen maar een dikke :hug: en ik hoop dat je dagje toch door kan gaan, ik weet hoe fijn het is en ook hoe jammer het is als het niet kan doorgaan :hug: