doorbraak puttense moordzaak

Arrestatie in Puttense moordzaak

Uitgegeven: 20 mei 2008 12:09

Laatst gewijzigd: 20 mei 2008 12:24



AMSTERDAM - De politie heeft een verdachte aangehouden in de Puttense moordzaak. Dit meldt een goede vriendin van het slachtoffer Christel Ambrosius dinsdag.



De vriendin, Nataschja van der Stelt, bracht vorige week een boek uit over de zaak. Zij zegt dat zij dinsdagmorgen politie aan de deur heeft gehad, met de mededeling dat er een verdachte is aangehouden.



Volgens Van der Stelt is de arrestatie gebaseerd op een DNA-match. De identiteit van de verdachte kent zij niet. Wel weet ze dat het om een man gaat die ten tijde van de moord, in 1994, in Putten woonde.



Persconferentie



De politie geeft dinsdag om 15.00 uur een persconferentie over de voortgang in de moordzaak. In de uitnodiging van de politie staat dat er “een belangrijke ontwikkeling in het onderzoek is te melden.”



zou het dan eindelijk echt zo zijn na 14 jaar????

van der stelt is een buuf van mijn ma en de moeder van evert zijn vriendje..

het hele dorp is hier weer in rep en roer ..

liefss :vlinder:

het is toch klaar nu, de verdachte had het zelfde dna?

ja het is bevestigd nu…

en het is mijn oude buurjongen, waar ik vroeger altijd mee speelde enzo… ben der van slag van …

en vind het super erg voor zijn ouders en zus…

Nou lekker dan…



Gelukkig voor de ouders van Christel, weten ze eindelijk na zo lange tijd wie hun dochter vermoord heeft!

miran, wat bizar, snap dat je van de kaart bent daardoor. zoiets verwacht je toch niet

De verdachte is een jongen uit delft. Volgens ons regionale krant.