Door het oog van de naald gegaan!!!!

Vanmiddag rond 1200 werd het hier donker en zijn we even snel de tuin in geweest om de laatste slingerende speelgoedjes op te ruimen. Binnen 5 minuten ging het regenen en ik kon nog net even het zeil voor het raam vastzetten met haringen en toen vloog een tuinstoel achter mij drie meter door de lucht.

Heb B’Elanna naar binnen gestuurd, heb de deur achter ons dichtgetrokken en op de haak gedaan en gordijn dicht… Binnen alle lampen aan en toen barstte het los.

Kids beide in paniek en mama (die DOODSBANG is voor onweer) trots dat ik de kinderen kon troosten en rustiger krijgen.



Toen het rustiger werd en droog heb ik een rondje om ons oude huis gelopen en de slechte kozijnen gecontroleerd. Die zaten er nog allemaal in!!!

We hadden geen schade opgelopen!!!



Na een uurtje zijn we even naar het dorp gefietst en schrokken wat er was gebeurd!!!

Er is een tornado door het dorp gegaan en die heeft ons op zo’n 75 meter gemist!!

We hebben foto’s gemaakt… en zijn dankbaar dat we niks hebben…

Heftig hoor. Gelukkig geen schade.



Bij jou in de regio is een hele hoop stormschade. Op het terrein van de zwarte cross waar ze aan het opbouwen zijn/waren is ook heel wat aan de hand. Hele tent schijnt weggewaaid te zijn, mensen gewond enzo. Ben blij dat het hier in Arnhem alleen maar een beetje geonweerd en geregend heeft.

Park daartegenover

heftig hoor. hier heeft het een minuutje stevig gewaaid maar dat was het ook wel. tot nu toe (ff afkloppen)

Geloof dat ik een beetje moe wordt wel al die weertopics…de hoeveelste is dit nu ?

@janet76 wrote:

Geloof dat ik een beetje moe wordt wel al die weertopics…de hoeveelste is dit nu ?






:think: :?



Ze laat alleen maar zien wat er is gebeurd, ze klaagt toch niet over een regenbui ofzo???

@Rooike wrote:

@janet76 wrote:
Geloof dat ik een beetje moe wordt wel al die weertopics…de hoeveelste is dit nu ?






:think: :?



Ze laat alleen maar zien wat er is gebeurd, ze klaagt toch niet over een regenbui ofzo???




Valt toch onder het weer, er is een weer topic waar dit soort dingen toch besproken worden…zag net dat er ook al een aantal gesloten werden en naar dat ene topic verwezen werden…maar er blijven maar topics over het weer of wat daar mee te maken heeft komen.

Zag net ook alweer 1 staan over waterschade door het weer…maargoed misschien zijn sommige dingen of mensen een uitzondering…ik weet het niet…viel me alleen op, allemaal topics over het weer.Ik weet het nu in iedergeval wel :angel:

@janet76 wrote:

@Rooike wrote:
@janet76 wrote:
Geloof dat ik een beetje moe wordt wel al die weertopics…de hoeveelste is dit nu ?






:think: :?



Ze laat alleen maar zien wat er is gebeurd, ze klaagt toch niet over een regenbui ofzo???




Valt toch onder het weer, er is een weer topic waar dit soort dingen toch besproken worden…zag net dat er ook al een aantal gesloten werden en naar dat ene topic verwezen werden…maar er blijven maar topics over het weer of wat daar mee te maken heeft komen.

Zag net ook alweer 1 staan over waterschade door het weer…maargoed misschien zijn sommige dingen of mensen een uitzondering…ik weet het niet…viel me alleen op, allemaal topics over het weer.Ik weet het nu in iedergeval wel :angel:




Sja of jij lees alleen dat ene topic en negeert de rest !



Ze wil dit delen want was geschrokken , Mag toch ?

@janet76 wrote:

Geloof dat ik een beetje moe wordt wel al die weertopics…de hoeveelste is dit nu ?




ik begin jou antwoorden moe te worden :thumbdown:



Elk topic waar jij in voorkom is gelijk niet meer gezellig…

Volgens mij heb je geen leven ofzo want normaal reageren kan je niet…



Oh ja en voordat je weer een opmerking ga maken op mijn berichtje, ik reageer niet meer terug, dus verspilde moeite om op mij te gaan reageren :evil:

Wisje: eng is dat he :hug: Gelukkig hebben jullie niks :hug:

@janet76 wrote:

Geloof dat ik een beetje moe wordt wel al die weertopics…de hoeveelste is dit nu ?




Je hoeft het niet te lezen hoor!

@janet76 wrote:

Geloof dat ik een beetje moe wordt wel al die weertopics…de hoeveelste is dit nu ?




:roll:



ik word hier zo moe van

Wisje, hoe gaat het nu met je?



@Janet, je hoeft niet te lezen, je weet dat?

Ik heb ook een topic geopend ‘Hebben jullie het ook zo warm/koud’…

Irriteer je je daar ook aan. :wall: :wall:

Ik zag het op tv, ongelooflijk! Dat is hier dus gelukkig niet geweest :pray:

We zijn gelukkig bijgekomen van de schrik, al is Benthe de hele middag van slag gebleven.



Vind het alleen zo jammer dat er weer commentaar komt…

Je kunt tegenwoordig bijna niks meer delen, er is altijd wel iemand die even het verkeerde commentaar moet geven… Jammer, dacht de huiskamer juist was om je hart te luchten…

En aangezien het hoofdzakelijk gin over dat we zo’n geluk hadden vond ik het even niet in een ander gestart topic thuishoren…

@Sweet-Love wrote:

Wisje, hoe gaat het nu met je?



@Janet, je hoeft niet te lezen, je weet dat?

Ik heb ook een topic geopend ‘Hebben jullie het ook zo warm/koud’…

Irriteer je je daar ook aan. :wall: :wall:




Er staat in deze titel niet dat het om het weer gaat he…ik snap niet waarom er zoveel topics gemaakt moeten worden over het weer. Het is nu toch wel bekend dat daar al een topic over is, zet dan daar je foto’s neer. Ik zag net ook een topic waar iemand foto’s had geplaatst, dat topic is gesloten en verwezen naar een ander topic over het weer. Snap dat niet wat dit topic zo anders maakt ? Omdat ze zo geschrokken is…dat begrijp ik, zou ook schrikken. Maar dat kun je toch ook in het topic wat er al is over het weer neerzetten. Maar goed laten we allemaal maar ons eigen topic over het weer aanmaken dan…

@wisje wrote:

We zijn gelukkig bijgekomen van de schrik, al is Benthe de hele middag van slag gebleven.

Ja dat zal wel.. Heb je het uitgelegd? Zal wel dat je dat heb gedaan.
Maar het is niet niks natuurlijk.

Zo dat ziet er niet misselijk uit meis… fijn dat het alweer wat gaat met de schrik.



voor de rest :silenced:

@wisje wrote:

We zijn gelukkig bijgekomen van de schrik, al is Benthe de hele middag van slag gebleven.



Vind het alleen zo jammer dat er weer commentaar komt…

Je kunt tegenwoordig bijna niks meer delen, er is altijd wel iemand die even het verkeerde commentaar moet geven… Jammer, dacht de huiskamer juist was om je hart te luchten…

En aangezien het hoofdzakelijk gin over dat we zo’n geluk hadden vond ik het even niet in een ander gestart topic thuishoren…


Ach, je weet van waar het commentaar komt… dat zijn mensen die niet gelukkig zijn :wink: :-

Beetje zielig soort mensen vind ik dat, typen ze gewoon wat ze denken zonder er bij stil te staan dat het hier om mensen gaat…



Tuurlijk wilde je dit in een apart topic delen, het gaat hem tenslotte om de schrik die er was en wat voor geluk jullie hebben gehad! :-


Ziet er wel heftig uit! :-*

Wisje,



:-* :-* :-*



en een beetje te laat,

maar alsnog gefeliciteerd met de jarige meid !



liefs

Gerda