Een week of 4 geleden heb ik een productie dip gehad. Opgekrikt door weer veel aan te leggen.
Maar vanaf dat moment poept de kleine man vele malen minder. Het is nu zelfs al meer dan 2 weken geleden (+/- 17dgn geleden) dat hij voor het laatst een poep luier heeft gehad. Hij lijkt er overigens geen last van te hebben en zijn buik is nog gewoon soepel en niet bol.
Maar ik neem aan dat het niet goed/gezond is dat een poepluier zo lang op zich laat wachten?
Het is niet erg hoor, bij bv kan het echt lang duren. Als hij verder nergens last van heeft, alert is, lekker speelt en goede plasluiers heeft zou ik me geen zorgen maken. Trouwens, het heeft niet met je dip te maken hoor, die is normaal rond drie maanden. En het is ook heel normaal dat de poepluiers ineens (veel) minder zijn. Dat was hier ook, zo ineens van elke luier poep naar eens per week. Het werd later wel weer om de dag. Het heeft ook te maken met hoeveel voedingsstoffen je kindje uit je voeding haalt. Hoe meer hij eruit haalt hoe minder er in de luier komt (En inmiddels wisselt het hier weer enorm door de vaste voeding :mrgreen:)