Doopjurkje

Geen idee of dit de juiste plek is voor dit topic…

Maar ik ben op zoek naar een doopjurkje voor onze dochter. Ik heb alleen geen idee waar ik dat kan vinden. Ik zoek iets in de randstad. Ik kom zelf uit Rotterdam, dus liever niet iets waar ik voor naar Groningen moet ofzo. :wink:

Wie heeft tips?

… en heeft iemand een idee over levertijden van dat soort jurkjes? De doop is op 2 mei, dus we hebben niet zo heel veel tijd meer.

Ik heb online 1 gekocht, geleverd binnen 1 week incl schoentjes.

Prijs ongeveer 80,= meende ik :think:

Ik kan ff voor je gaan google-len als je wilt :smiley:

en via marktplaats of speurders geen optie?

combru, www en nl ervoor en erachter

Combru stond ook in mijn favo-lijstje. Bij baby butt heb ik ook een mooie betaalbare doopjurk gezien. Ik liet die aan mn moeder zien, maar toen had zij zoiets van: pfff… dat kan ik ook wel voor je maken als je wil :mrgreen:

neckermann heeft ze ook wel.

grotere babyzaken misschien ook (iig wel bij babypark, weet niet of die daar ook ergens zit)

Jottum :inlove:

of Sarah Louise

Salty Dog le chic

Barbara Farber misschien nog…

En zo’n jurkje kan ze daarna ook nog aan.

ik heb bij de oudste een jurkje van mexx en 2e keer (1e keer lag ze in het zkh dus ging niet door) en heb de 2e keer bij v&D een heel leuk setje gekocht

bij de jongste puur toeval via mp. nieuw met kaartje.

Zo heeft mijn vriendin laatst een super leuk jurkje gekocht bij H&M.

GEwoon wit met iets een werkje in de stof.

Succes!

baby waltz als ik het goed schrijf :think:

een echte doopjurk zie je tegenwoordig helaas niet veel meer :?

@pooh wrote:

combru, www en nl ervoor en erachter

Bedankt voor de tip! Ik ben er gisteren naartoe geweest. Vond het op de website lastig te beoordelen… Heel leuk klein winkeltje met voornamelijk kinder bruidskleding. Maar best veel keuze in doopjurken. Ik ben erg goed geslaagd! Ik kom binnenkort wel even showen.

Verder was ik ook nog even naar babypark in Gouda geweest. Had ik erg veel van verwacht maar viel me enorm tegen. Erg duur en het zag er juist heel goedkoop uit. Wat ik nu heb was ook niet goedkoop, maar wel erg mooi.

Missie geslaagd dus!! :dance: