Doop kado

Ik heb zaterdag een doop feest van 3 kinderen en heb absoluut geen idee wat te geven :eh:

Het zijn mijn nichtjes en neefjes en ze zijn 7, 5 en bijna 4

Wie o wie helpt me met een idee

dankjewel alvast!

Een zilveren kruisje aan een kettinkje.

Een zilveren spaarpot.

Kinderbijbel.

KIindergebedjesboek.

@Krabje wrote:

Een zilveren kruisje aan een kettinkje.

Een zilveren spaarpot.

Kinderbijbel.

KIindergebedjesboek.




hier sluit ik me helemaal bij aan

ik zou een kinderbijbel geven met mooie prenten.

ja weet je wat het is…ze zijn niet zo heel erg gelovig en wij helemaal niet dus ik vraag me dan af of het niet teveel is?

Moeilijk…

Armbandje met hun naam en geboortedatum?

ja das op zich wel mooi, maar dan zit ik met de jongen…vind je dat ik hem ook een armbandje moet doen?

Mijn schoonzus en zwager zijn niet zo van de sieraden bij de kids

Onze zoon is gisteren ook gedoopt.

Hij heeft van zijn peetoom een mooi bestekje gekregen met zijn naam erin gegraveerd :thumbup:

Ik wou net hetzelfde zeggen Mariek_dm.

Een mooi bestek met hun eigen naam en geboortedatum eventueel.

Is hier een groot succes en ieder heeft zijn eigen bestek dus wordt er niet geruzied. Is ook een cadeau dat blijvend is.



Groeten

Isle

Bij de doop van onze zoon kregen we een fantastisch prentenboek ‘hoe een slome slak op tijd kwam’. Een moderne versie van de ark van Noach. zoiets is ook voor niet-gelovige kinderen heel erg leuk. We hebben hem kapot gelezen.

Ook kregen we toen een CD van Elly en Rikkert, die draaien we nog steeds erg veel.

Dames,

we hebben sinds kort een algemeen cadeautjestopic.

Graag in dat topic verder met de cadeau ideetjes dan kan Noekie ze ook aan de lijst in de openingspost toevoegen :slight_smile:

Bij evangelische boekhandels heb je vaak leuke christelijke boekjes in alle leeftijdscategorieen.



Een CD met kindergospel is misschien ook wel leuk voor hun samen!