Iemand ervaring met de doomoo zitzak?
jups hier ook de eerste maanden echt een groot succes. Vormt zo lekker om het lichaampje van je kindje heen. Ik moet nog zien of we hem ook nog gaan gebruiken als ze wat ouder is (staat nu een tijdje op zolder omdat ze te groot is voor het tuigje, maar nog beetje te klein om er zo op te zitten chillen), maar alleen al voor die eerste maanden vind ik het echt een aanrader!.
(op de dag nauwkeurig een jaar geleden :inlove: )
:inlove: :inlove:
Ik heb spijt dat ik deze niet gekocht heb.
Bij een eventuele volgende ga ik er zeker voor.
Ziet er mooi en :inlove: uit.
@Kwakje wrote:
Ik heb spijt dat ik deze niet gekocht heb.
Bij een eventuele volgende ga ik er zeker voor.
Ziet er mooi en :inlove: uit.
Jaa wij vonden hem ook zo leuk :inlove: , maar helaas niet gedaan.
Ik vond em ook zo leuk! :inlove: ook niet gekocht.
Was bang dat ik em te weinig zou gebruiken, en had bedacht em aan te schaffen als ik 't idee had dat mn kindje het wel leuk zou vinden.
Nu is dat een echt druktemakertje, die had nooooit rustig daarin willen liggen haha.
Een vriendin heeft em wel, vindt 't ideaal :thumbup: maar vooral ook omdat hun zoontje écht niet in de box wil.
wij hebben zeg maar een B-merk Doomoo zitzak, maar Jayden vond het echt niks, hij wilde er echt niet in :lol: Hij staat nu gewoon hier op de grond in de kamer, soms zit hij er wel in, maar verder… benieuwd of zusje er wel in wil… Heb nooit een wipstoeltje gekocht, omdat ik dit fijner vond. nou ja, Jayden dus niet :lol:
Wij hebben er ook een, geweldig! Vormt ook zo lekker naar het lichaam.
We hebben hem nog wel eens gepakt toen ze wat ouder was (1,5 a 2 ofzo), maar hij is voor een peuter toch wat te plat eigenlijk. Dan moet ze te veel liggen.
hoii, hier ook 1tje in huis! Mn dochter kon er heerlijk in liggen en zelfs slapen en tegenwoordig pakt ze m zelf en gaat ze erop zitten om te spelen of tv te kijken, lekker in de lounchestand :inlove:
Ook om gewoon lekker op te raggen/springen vind ze m heerlijk.
Ik ben ergg blij met deze aankoop!
Zeker als ik het vergelijk met een wipstoeltje, die kan je na een bepaalde periode toch niet meer gebruiken en dat heeft deze doomoo wel.
groetjess Jiska
ow ja, geen banners meer, maar mijn jongste is nu 19 maanden! :mrgreen:
He bedankt allemaal!
Nog een vraagje; een wipstoeltje kun je helemaal plat leggen en ook, als het kindje ouders is, wat rechterop. Kan dat bij zo’n zitzak ook?
Je kunt hem zelf een beetje vormen. Op die eerste foto van Fiep ligt Z. helemaal plat, terwijl het eerste kindje wat rechter op zit lijkt het.
Maar wij hebben ook een wipstoeltje hoor, meer gebruikt in de badkamer overigens. Vond de doomoo voor de eerste tijd echt erg fijn. Onze dochter zit nu soms nog in het wipstoeltje in de badkamer :mrgreen: Ik zou allebei kopen dus.
Ik vind hem geweldig! Heb de speelboog en schommel-deel er ook bij. Dekentje heb ik ook, maar daar heb ik niet zoveel aan gehad.
Heerlijk ding, qua gebruik vergelijkbaar met een wipstoeltje, maar zeker als ze nog echt klein zijn ligt het een stuk relaxter :thumbup:
Overigens gaat mijn zoon van bijna 3 er ook wel een op liggen ‘lezen’ :lol:
Hij past er precies op, van hoofd tot knietjes en voeten op de grond. Je zou hem denk ik ook wel zo kunnen vormen dat het meer een stoel wordt :think:
Ideaal die zitzak ik raad hem iedereen aan
Gelijk vanaf het begin kan je ze lekker plat leggen en vormt het helemaal naar je ukkie en nu hij wat groter is vorm je hem zodat hij wat rechterop zit en geef ik vaak zijn potjes als hij erin zit
Volgens mij heeft Doodoo zitzak meer voordelen dan een wipstoel?
Wauw… Ik ga het ook aanschaffen voor bij de 2de :mrgreen:
Toevallig van het weekend de zitzak weer naar beneden gehaald, omdat Fenna erom vroeg. Hij stond boven bij de tv op onze slaapkamer maar dan ligt ze liever in ons bed.
Ze heeft er al paar keer op gezeten met een boekje.
Toen ze heel klein was vond ik het echt een ideaal ding. Echt heel erg mooi ook.
@Mariiyelle wrote:
Volgens mij heeft Doodoo zitzak meer voordelen dan een wipstoel?
Wauw… Ik ga het ook aanschaffen voor bij de 2de :mrgreen:
Hij is alleen zo duur!!! :shock:
lang leve marktplaats.
@MSJ wrote:
Hij is alleen zo duur!!! :shock:
Ik stond vol met verbazing idd… Belachelijk :thumbdown: