Wie heeft deze en wil voor mij even de maten opmeten?
Ik zal hem even opzoeken.
Handig ding
Edit: hij is niet bepaald recht, niet zo makkelijk meetbaar, beter gezegd, ik heb geen idee hoe ik hem logisch op kan meten :think:
Hij is aan de bovenkant rond (als de kap van een buggy), de ronding is langs de rand gementen 80 cm. Op zijn breedste punt (ong) is hij 54 cm breed (dat meet ik dan op de punten waar ik begin en eindig met die 80 cm), daarna loopt hij iets taps toe, onderaan is ie 39 cm breed. Hoogte in het midden is 47 cm. Kun je daar wat mee? Ik neem aan dat je hem gaat namaken, je mag hem evt ook wel lenen hoor, dan kun je goed zien hoe hij in elkaar zit.
ja dacht idd dat kan ik vast wel maken! Ik ga ff stoeien (en anders heeft kaya er ook 1 die ik zo kan overtekenen dan!)
@Cariska wrote:
ja dacht idd dat kan ik vast wel maken! Ik ga ff stoeien (en anders heeft kaya er ook 1 die ik zo kan overtekenen dan!)
Dat is veel makkelijker te lenen inderdaad. Succes, het maken is vast niet zo lastig.
Beetje zonde om een nieuw topic aan te maken, dus maar gebruik maken van een al bestaande
Ik wil ook een dooky aanschaffen, heb een quinny y2k kinderwagen/buggy…
Die is bovenaan (waar de ringen van de dooky horen) helemaal gesloten met stof, kan de dooky daar dan wel op? (Oftewel, zijn de ringen met een zelfde bevestigingssysteem als een douchegordijn, met een klein openingetje dus?)
@ikke_w wrote:
Beetje zonde om een nieuw topic aan te maken, dus maar gebruik maken van een al bestaande
Ik wil ook een dooky aanschaffen, heb een quinny y2k kinderwagen/buggy…
Die is bovenaan (waar de ringen van de dooky horen) helemaal gesloten met stof, kan de dooky daar dan wel op? (Oftewel, zijn de ringen met een zelfde bevestigingssysteem als een douchegordijn, met een klein openingetje dus?)
Klopt!
Ja hoor de bugaboo kap is ook gewoon dicht maar het zijn een soort C-haken.
Heel fijn :)nu nog kiezen wat voor kleurtje:p
Echt super handig dat ding!!! Bij de vorige aangeschaft en altijd gebruikt. Toen hadden ze jammer genoeg nog niet zulke leuke varianten.
Ik vraag me alleen af of je hem zelf echt zo heel veel goedkoper kan maken? Hij was geloof ik 2 tientjes, en als je stof, zeilringen en plastic ringen nodig hebt kom je daar ook zo aan. Je bent dan wel een stuk origineler. Misschien zijn ze op mp ook al te krijgen?