doodsbang voor straaljagers

hai meiden.



ik ben hier heel lang niet meer geweest,maar ik heb jullie hulp hard nodig!

floris is doodsbang voor straaljagers en ik heb geen idee meer wat ik moet doen.die rotdingen hebben zo’n 2 a 3 x per week oefening.



het is zo erg dat hij niet meer buiten komt.!!!

vorig jaar was dit ook het geval en heeft hij de hele zomer binnen gezeten.

wat ik ook doe en zeg.het helpt allemaal niets !! ik heb naar mijn idee alles geprobeerd zoals.



uitleggen waarom de straaljagers er zijn omdat die mannen moeten oefenen anders kunnen ze niet meer vliegen( verleren)



dat ze harstikke mooi zijn om naar te kijken.



dat ze stoer zijn.



niks helpt.



ik heb hem ook wel eens gedwongen om naar buiten te gaan,maar dit werkt alleen averechts !



wat er ook uit resulteerd is dat meneer dikker aan het worden is. :cry:

hij eet normaal ,krijgt zelden maar tussendoortjes,maar blijft maar groeien omdat hij zijn energie niet kwijt kan .( lekker rennen enz)hij krijgt gewoon geen beweging.



ik kan niet gaan wandelen en als we boodschappen doen dan klemt hij zich doodsbang aan me vast en weet niet hoe snel hij de auto weer in kan.



dit is echt niet leuk meer…wie heeft alsjebliefd de gouden tip voor me ?



groetjes diana

:cry:

Jee wat lastig zeg! Zo te zien heb je al heel veel geprobeerd. Ik zou denk ik professionele, laagdrempelige begeleiding zoeken met behulp van het consultatiebureau of de huisarts. Sterkte! :hug:

Oja, en welkom terug :mrgreen: :thumbup:

misschien een keer naar een vliegveld gaan en hem stilstaande straaljagers laten zien.



onze zoon heeft het ook heel erg gehad, maar hij had het ook met motoren, drumbands, lawaai op kermissen, toeterende autos etc, etc.



hoe ouder hij werd hoe beter het ging, al is hij nu nog erg gevoelig voor harde geluiden (hij is nu bijna 7)