Dood ivm een roddel en voor 100 euro

Ik sta niet snel met mijn bek vol tanden en zeg niet snel van waar moet het toch heen met deze wereld (alles is mogelijk en van alle tijden soms)



maar als je dan leest dat dat meisje in Arnhem is doodgemaakt door een ventje die er 100 euro voor kreeg. Dat hij het in opdracht deed van een ander ventje die het weer deed voor zijn vriendin en dat vanwege een roddel die het nu dode meisje verspreid zou hebben. De meisjes in kwestie waren eerst beste vriendinnen volgens het bericht.



dan denk ik wel WTF :shock:



Hoe komen die pubers op het idee om elkaar dit aan te doen, hoe komt iemand op het idee om dit voor 100 euro te doen.



Ik ben ineens heel erg voor home-scholing en zware screenings voor de eventuele vriendjes en vriendinnetjes van mijn kinderen :shifty:



Ik kan me er niets bij voorstellen dat een van mijn kinderen ooit in zoiets terecht zou komen.

WTF was precies mijn reactie toen ik het stukje vanmiddag las…

Ik had wel gehoord van de moord maar echt geen clue van het waarom maar als je dat dan leest, sta je wel even met je ogen te knipperen of je het nu wel goed gelezen hebt.

Nou, echt erg hoor. Was dat toen met de Nijmeegse Maja Bravic (of zoiets) toen ook niet zo´n soort verhaal.

Bah, wat een kinderen, zouden ze te veel gewelddadige films hebben gezien en hun beeld daardoor vertroebeld is?

Vermoed dat er net als bij sommige volwassenen dan een steekje los zit helaas. Zo kan ik me ook nog (te goed) herinneren dat er ergens hier in het land een stel kids was dat een dove jongen had opgesloten in een container. :wall: Hoe komen ze erop! En dat ze de consequenties niet inzien van hun daden…triest.

Ik moest ook aan die Maja denken ik dit verband. Ook vermoord door een stel ‘vrienden’. Met name onder aanvoering van een psychopatisch geval van een jaar of 16 ofzo.



Daar heb ik een tijd geleden een keer een docu over gezien of soort reconstructie film ofzo. Met ook aan het woord jongeren uit dat groepje van destijds.



Een vriendin was ernstig beinvloedbaar en heeft er aan meegewerkt onder invloed van die psychopaat.



Ze moest weg omdat ze een te grote mond had of teveel praatte ofzo. die psychopaat irriteerde zich teveel aan haar.



tja