Ik was’t al weer bijna vergeten, en ik zal vast niet de enige zijn , dus daarom hier een kleine reminder:
Donderdag a.s., 15 September dus, is het weer dag van de leidster :mrgreen:
Is het alweer zover?
Ben benieuwd wat onze stichting dit jaar voor ons in petto heeft. :mrgreen:
Haha, ik ben voorzitter van de oudervereniging, maar dit jaar had ik het toch bijna vergeten, gelukkig werd ik vorige week maandag gebeld dat iemand anders het dit jaar wilde regelen, maar dan nog moet ik donderdag wel wat mee nemen voor ze natuurlijk :mrgreen:
Wij doen het meestal zo dat we een picknickmand met lekkers vullen zodat ze in de pauze weer lekker kunnen bijtanken :mrgreen: Elke ouder mag dan zelf weten wat hij/zij hieraan bij wil dragen. Sommigen komen met een fruitsalade, andere kopen bonbons en weer andere geven een tekening van hun kindje. Lekker vrijblijvend en toch leuk voor de leidsters
Geven jullie ook wat als het kindje niet op die dag naar het kdv gaat? :oops:
De kleine hier zit alleen op maandag op het kdv en zit net 1 week in een nieuwe groep, dus weet eigenlijk niet of ik het onzin vind om mee te doen.
Nog nooit van gehoord :oops:
Hier hebben ze alleen een soort juffendag
Laat de kadootjes maar komen!!
Van de kinderen heb ik nog nooit iets gehad, we krijgen ieder jaar een kleinigheidje van de stichting…
Ik ben voorzitster van de ooudercommissie en dit jaar geven we alle leidsters een bon van de Etos, deze zouden het leuk inpakken met wat kleinigheidjes. De leidsters organiseren zelf een juffendag op de dag van de leidster. Ouders geven meestal bij ons geen cadeautje op deze dag.
@kiki1987 wrote:
Geven jullie ook wat als het kindje niet op die dag naar het kdv gaat? :oops:
De kleine hier zit alleen op maandag op het kdv en zit net 1 week in een nieuwe groep, dus weet eigenlijk niet of ik het onzin vind om mee te doen.
Daarom staat de mand er bij ons al sinds maandag, zodat niemand speciaal hoeft te komen

de kleine cadeautjes staan al klaar :mrgreen: (ben ook OC lid)
is dit iets nieuws??
nog nooit van gehoord.
maar donderdag krijgen de leidsters een hele mooi koekjespot van ons.
maar ja is afscheid van de psz…
Hier een “Kopje ontspanning” gemaakt
Theeglas met 2 theezakjes en een choco stokje
ik heb mn cadeautje al binnen
hadden gisteren personeelsvergadering, en toen hebben ze het alvast uitgedeeld.
een tapas boek met tapas bordjes erbij :drool: :drool:
en wat ik nog leuker ga vinden donderdag
alle zelfgemaakte kunstwerkjes :dance:
@Pitje27 wrote:
is dit iets nieuws??
nog nooit van gehoord.
Hier ook nog nooit van gehoord! En vind het ook ja, uhm niet echt mijn ding

Bedoel vanuit organisatie wel hoor (dat zeker wel!), maar vanuit kindjes niet.
hier een kaart met een foto van onze zoon met op de achterkant een lieve text.
Al deze kaarten worden in een boekje gebundelt
@Cin. wrote:
@Pitje27 wrote:is dit iets nieuws??
nog nooit van gehoord.
Volgens mij is’t niet nieuw of zo :think:
Ik vind het wel leuk om één keer per jaar de leidsters in het zonnetje te zetten. Ze zijn zooooo superlief, en zorgen zo goed voor ons waardevolste bezit… Natuurlijk kun je dat ook geduurende het jaar doen, maar zo’n speciale dag heeft wel wat. Overigens maakt de organisatie er ook altijd iets leuks van. Bijv een stoelmassage op het werk plus verwenpakket oid.
@eisblume wrote:
@Cin. wrote:@Pitje27 wrote:is dit iets nieuws??
nog nooit van gehoord.
Volgens mij is’t niet nieuw of zo :think:
Ik vind het wel leuk om één keer per jaar de leidsters in het zonnetje te zetten. Ze zijn zooooo superlief, en zorgen zo goed voor ons waardevolste bezit… Natuurlijk kun je dat ook geduurende het jaar doen, maar zo’n speciale dag heeft wel wat. Overigens maakt de organisatie er ook altijd iets leuks van. Bijv een stoelmassage op het werk plus verwenpakket oid.
Gaat dit dan puur om de opvang eventueel?
Want Levi zit dus wel op PSZ, maar niet op de kinderopvang :think:
Ik hou er vanuit kids inderdaad meer van, om dat gewoon spontaan te doen.
Vanuit organisatie zouden ze wel vaker zo’n dagen mogen organiseren haha, of in ieder geval er aan denken dat het die dag is!
(bij ons word dag van de zorg bijna altijd vergeten, domper!).
hier is het wel dat voor de vakantie er iets gedaan wordt/werd door de kinderen
maar van deze dag heb ik dus ook nog nooit gehoord
een navragen bij mijn sz… werkt op een kdv…
Kun je van ieder beroep wel een dag maken, vind het onzin.
Hier gaat de jongste morgen naar het kdv, maar doe niks met deze dag.
Ik geef de leidsters altijd een kadootje als de kids een groepje verder gaan, Sem is net over dus de dames van vorig jaar hebben net gehad, en toevallig gaat Sem binnenkort veranderen van kdv dus krijgen de juffen die hij nu heeft een kadootje en alle leidsters ook nog iets kleins als bedankje voor alle goede zorgen de afgelopen jaren, dus ik doe er daarom eigenlijk niets aan, ik vind die meiden hartstikke lief, maar ik doe het liever op mijn manier en wanneer ik dat wil…
Ieder zijn ding, toch? :mrgreen: