Domme vraag

Hoi allemaal.

Mijn videokaart heeft het begeven, en helaas is er op dit moment even geen mogelijkheid die te vervangen

De kleuren zijn allemaal weg en het beeld is erg groot.

Dat is dus niet meer in te stellen via de pc.

Lezen lukt wel aardig door middel van de teksten te selecteren.

Maar ik wordt een beetje gek van het heen en weer scrollen.

Volgens mij kun je via het toetsenbord ook het beeld verkleinen en vergroten.

Weet iemand misschien hoe dat moet? dat scheelt me een hele hoop gescroll heen en weer.

:-*

Een videokaart hoeft niet eens zo duur te zijn, volgens mij zijn er al voor 80 euro te krijgen.

Maar een antwoord op je vraag weet ik helaas niet, sorry, succes verder met alles.

@Liekie wrote:

Een videokaart hoeft niet eens zo duur te zijn, volgens mij zijn er al voor 80 euro te krijgen.

Maar een antwoord op je vraag weet ik helaas niet, sorry, succes verder met alles.

Het schijnt dat de gene die ik nodig heb niet zomaar meer te koop zijn.

Het is een hele oude kantoorpc.

Dus ik was eigenlijk ook niet echt van plan om er nog geld in te steken.

Ik moet het het dus maar eventjes uitzingen zo.

Tot m’n verjaardag ofzo :shifty: :lol: :wink:

Control ingedrukt houden en scrollen met je muis, dan verkleint of vergroot je beeld. Althans, hier bij mij wel!

@~Judith~ wrote:

Control ingedrukt houden en scrollen met je muis, dan verkleint of vergroot je beeld. Althans, hier bij mij wel!

ja, dat is hem bedankt Judith :thumbup:

Het helpt alleen niet voor mij want de letters worden er onleesbaar van.

Nou ja we hebben het in ieder geval geprobeerd.

:-*

Ik heb nog wel een videokaart liggen, als je zegt dat ze niet meer te krijgen zijn is het waarschijnlijk een AGP-kaart?

Dat zouden we eventueel kunnen bekijken, laat maar weten of je interesse hebt :thumbup:

Kan het ook niet zo zijn dat je driver op de een of andere manier niet meer goed geinstalleerd staat? Of dat je last hebt van een kabelbreuk van je monitorkabel?

Ik heb nl. nog nooit meegemaakt dat een videokaart het half doet. Vaak kapt hij er meteen mee en dan gaat je PC ook piepen bij het opstarten.

Misschien is hij wel gewoon defect hoor, maar misschien wel iets waarnaar je kunt kijken :think: .

Succes.