Ik heb net een zakje urine opgevangen van Sem in zo’n leuk zakje. Echter ga ik dit morgen brengen naar het lab maarrrrrrrrrrrr kan ik dit zo op kamertemp laten staan? :oops: :oops: :oops:
ik denk koelkast haha, maar fijn dat t gelukt is
oei ik zou zeggen koelkast, maar nee weet het niet zeker…
hoort in de koelkast, hoor !
omdat de bacterien (die in ieder geval aanwezig zijn in urine) anders wel héél erg goed gedijen op kamertemperatuur.
liefs
Gerda
in de koelkast kan je het 24 uur bewaren
@gerda wrote:
hoort in de koelkast, hoor !
omdat de bacterien (die in ieder geval aanwezig zijn in urine) anders wel héél erg goed gedijen op kamertemperatuur.
liefs
Gerda
klopt helemaal!
Maar hoefde je niet perse ochtendurine te hebben???
Ik dacht juist kamertemperatuur! Urinemonsters van dieren kunnen ook gewoon op kamertemp. bewaard worden, dus van mensen dan toch ook denk ik??? :think: :think: (weet het ook niet zeker)
Eerst op kamertemp laten komen en dan koelkast idd, bij het wegbrengen even in alufolie wikkelen :thumbup:
Eeneuh schoen ik geloof dat je met zo’n zakje al blij bent dat je urine hebt weten te ‘vangen’ :lol:
*** is naar het aanrecht gelopen en heeft het in de koelkast gezet nu **
Thanks meiden :-
idd: was al blij dat het zakje zonder andere afvalstoffen uity de luier kwam
koeling nadat het op kamertemp is :-*
enne Domme vragen bestaan niet !!! :snooty:
Maar tijdens het onderzoek moet het juist WEL weer op kemertemp. zijn. (voor veel onderzoeken althans )
In de koelkast bewaren kan in ieder geval geen kwaad hoor ik net, en te lang bij kamertemp. bewaren WEL. Weer wat geleerd
@issie wrote:
*** is naar het aanrecht gelopen en heeft het in de koelkast gezet nu**
Thanks meiden :-
idd: was al blij dat het zakje zonder andere afvalstoffen uity de luier kwam![]()
:lol: :lol: :lol: