Ach jaa, daar heb je haar weer met haar roti :mrgreen:
Maar het blijft een obsessie. Al jaren doe ik mijn best om normale roti te fabrieken. Uiteindelijk lukt het me nu.
Laten we even voorop stellen, als ik dingen uit culturen of landen door elkaar gooi die voor een ander "not done " zijn bij voorbaat mijn excuus.
Eeindelijk ben ik in staat een roti te fabrieken die omhoog komt.
Daarvoor gebruik ik meel en bakpoeder, een aardappelvulling en bak ik de roti in zelfgemaakte ghee. Om je vingers bij op te eten werkelijk! i love it,
maar nou toch nog eens even een paar vragen:
-degene die gewoon boter gebruiken, krijgen jullie geen last van dat de boter aan de randjes gaat aanbranden? want als je het gas lager zou zetten, krijg ik de roti weer niet goed.
-Als je een roti niet vult , komt hij bij jullie dat ook omhoog? bij mij perse niet namelijk dus wat zou ik dan moeten doen?
-weet iemand een toko of winkel in arnhem óf almere waar ik een tawa kan kopen??Naar mijn idee heb ik arnhem wel zo ongeveer uitgeknepen qua toko’s maar je weet maar nooit.
Alvast bedankt voor de antwoorden
:thumbup: van je dat je het zelf maakt.
Ik doe dat namelijk niet hoor is me te veel werk :oops: (en ik ben een halve hindoestaan) Ik haal ze gewoon kant en klaar bij de toko.
Kan je helaas niet helpen.
Petje af, Jub! Ik vind roti heerlijk :drool: eet het graag bij mijn buufje (die kan het ook zoow lekker klaarmaken) maar ik begin er niet aan om het zelf te doen :shifty:
Zucht ja , ik vind het ook zoooo lekker :mrgreen: hmm
Maar het is natuurlijk wel alleen maar leuk als ze goed lukken, Ik denk dat : hele volksstammen bakken die dingen hun hele leven alsof het niks is, ze vliegen per duizenden de fabriek uit met prima kwaliteit
Dan moet ik het toch ook gewoon kunnen !
Nou goed, ik mag niet klagen 1 soort lukt nu, maar ik wil dan weer alles kunnen haha
Ach zal wel net zoiets zijn als lekkere pannekoeken bakken, oersimpel voor de een, een onmogelijke opgave voor een ander