Domino Day

Wie kijkt er nog meer…



Ik kijk wel en vind er weer prachtige stukken tussen zitten :dance:

ik kijk af en toe maar vindt het jammer dat het elke jaar meer en meer commercieler wordt.

Steeds meer gebabbel, bel spelltjes etc…

En het aller aller jammere er aan vindt ik die hele Hans Kraaij jr :sick: vindt het zo vreselijke vent, elke keer als hij in beeld komt en gaat praten ga ik zappen :sick:

ikke ook hoor,



ging er nu wat mis bij die eerste chalenge of was het wel goed?



Alleen dat geklets met die vrouw met die prijzen vind ik niks.



Groetjes van Dijanka

ik vind het zoon onzin spel, mooi gedaan hoor. Ik vind die bedenker zooon eikel arrogante kwal. Nee ik kijk niet

Snap niet waarom ze niet gewoon een hele mega hal vol doen met blokjes gewoon 1 vlak , waarom er allemaal kunstwerken moeten zijn.

Commercieel gedoe

Wordt zelf ook gek van die belspelletjes tussendoor maar blijf toch maar kijken vind het zo leuk. Stond net in de keuken bij de eerste chalenge maar volgens mij ging de eerste al mis ja :frowning: vind die records tussen door ook wel grappig

Wij kijken niet, wat ons betreft mag het nu wel afgeschaft worden.

Het staat hier wel op, maar we zitten allebei achter de computer dus er wordt af en toe gekeken. Het irritantste vind ik dat belspel tussendoor.

Hier ook, het staat wel aan, maar zit achter de laptop, dus ik kijk niet heel heftig zeg maar.

De eerste challenge is overigens wel goedgegaan :thumbup:

Jaaa wacht maar met jullie blokjes… popstars verpesten…

Anneke en ik… hebben ons ‘undercover’ aangemeldt en 6 parkieten losgelaten… :hand:





geintjuh… maarre, nee heb er niet veel mee… :angel:

@faizaa wrote:

Jaaa wacht maar met jullie blokjes… popstars verpesten…

Anneke en ik… hebben ons ‘undercover’ aangemeldt en 6 parkieten losgelaten… :hand:





geintjuh… maarre, nee heb er niet veel mee… :angel:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



zie ze niet :think: :lol:

Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee na al die jaren. Heb gekeken, ben zelfs een keer live aanwezig geweest. Maar op de een of andere manier kan het me niet meer boeien.

ik heb het er wel op staan vind het wel leuk al die kunst werken enzo toch een prestatie, zou het niet kunnen.

ik kkeer er naar met vriendje maar hij ligt op bed plat na ongeval dus hij is nu een spelletje aan doen en kan ik even relaxed op kok lezen en reageren enzo



had het eig best willen uitzien maar goed zo is ook pirma morgen lees ik de rest wel en uitslag lees ik hier wel vanavond haha

@bianca81 wrote:

ik kkeer er naar met vriendje maar hij ligt op bed plat na ongeval dus hij is nu een spelletje aan doen en kan ik even relaxed op kok lezen en reageren enzo



had het eig best willen uitzien maar goed zo is ook pirma morgen lees ik de rest wel en uitslag lees ik hier wel vanavond haha




Sterkte met je vriend Bianca :wink:

@Karin2 wrote:

Wij kijken niet, wat ons betreft mag het nu wel afgeschaft worden.




Hier net zo!



Ik mis popstars… heerlijk na een week werken onderuit gezakt kijken naar popstars :wall:

bianca :hug: voor je mannetje



wij kijken ook! :thumbup:

pppppffffffff kreeg helemaal kippevel net hahaha geweldig voor ze. Het laatste deeltje :mrgreen:

Ik kijk ook :slight_smile: Ze hebben het gehaald!

faizaa wrote:
Jaaa wacht maar met jullie blokjes.. popstars verpesten..
Anneke en ik... hebben ons 'undercover' aangemeldt en 6 parkieten losgelaten.. :hand:
faizaa wrote:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zou wel een mooie stunt zijn.

Ze hebben het iig weer gehaald......altijd leuk.

inderdaad gehaald :dance: :dance: :dance:



was weer leuk :wink: