dokument, wie gaat er ook kijken?

Lijkt me een erg interessante maar indrukwekkende serie![/list]

Ik heb het gezien pffffffffffffttt wat moeten sommige mensen soms toch vreselijk moeilijke keuzes maken, leven of dood.

Ik snap het zo goed dat dat gewoon soms onmenselijk is, je wilt zo graag je kindje bij je houden tegen beter weten in.

Maar dan moet je het toch laten gaan omdat dat gewoon de juiste keus is, ik vond het heel heftig om te zien.

ook gezien. (was het niet een herhaling? dacht dat ik al eens eerder een stukje ervan gezien had).

Heftig. En daarna een gevoel van intens geluk dat mij twee kinderen zonder lijdensweg, zonder beperkingen enz gegund is.

Ik heb het gezien ja…was erg heftig vond ik, heb een uur zitten janken op de bank. Maar ook vooral door de herkenning van de piepjes en andere NICU dingen, en toen ik eindelijk naar bed ging heb ik Cas een extra dikke kus op zijn bol gegeven.

Wat een vreselijke keuze hebben die ouders moeten maken, ben nog iedere dag dankbaar dat wij niet voor die keuze hebben gestaan.

Fiep, was inderdaad een herhaling. Het stukje 5 jaar later was nieuw.

Ik heb ook gekeken. Alleen het laatste deel. Wat een moeilijk, zware keuze die dit stel moest maken. En dan ook nog best een spannende zwangerschap bij hun dochter wat gelukkig wel goed afliep. Ik kan me ergens wel voorstellen dat ze zo’n zwangerschap niet nog een keer aankunnen.

Ik prijs me rijk.

Ik heb vandaag gekeken op uitzendinggemist. Jee, wat heftig. Ik kon het niet drooghouden :cry: Ben blij dat ik niet meer hoef te bevallen :wink:

heb het ook gekeken, zonet via uitzending gemist (zou het gisteren kijken, maar viel te vroeg in slaap…)

Of het handig is dit te kijken vlak voor de 20 weken echo weet ik niet, maar wat heftig!!

ik heb het ook (weer) gezien en ook ik houdt het nog steeds niet droog…

Wat een keuze, wat een ukkies…

En wat een herkenning…

Ook al weet ik dat het mijn meisie goed gaat nu, die kleintjes roepen zo ongelooflijk veel op…ze was tenslotte ook maar 750 gram destijds.

De draadjes, de piepjes, de slangetjes…en dan is het jochie net overleden en dan ligt hij daar, toegedekt door een knuffelpopje… hetzelfde knuffelpopje wat al 6,5 jaar mijn dochters favoriete knuffie is… :cry: :cry: :cry:

Dan kun je mij dus opdweilen!

Ook ik heb het net ziiten terug kijken.

Het maken van zon keuze alleen al :cry: erg heftig. Heb het niet droog kunnen houden.

Ik weet niet of al het neonatologie personeel zo emphatisch is, maar wat kreeg ik een warm gevoel van die verpleegkundige. En die arts… :thumbup:

Heb me ingehouden met huilen, maar vond het heftig, wat ben ik blij dat ik die keuze niet heb.

Ook als de keuze er niet is, lijkt het mij heftig, de piepjes gaan denk ik nooit echt uit je systeem.

Mamy :hug:

Net terug gekeken. Pfff heftig zeg.

Kon het ook niet drooghouden.

Iris heeft maar een paar dagen in de couveuse gelegen, maar de piepjes zijn wel weer herkenbaar.

ook hier het niet droog kunnen houden… die piepjes roepen mij bij ook weer heel veel leed naarboven…nou was melissa niet prematuur maar heeft wel een paar weken gevochten voor haar leven op de NICU…

wat een vreselijke keuze hebben deze ouders moeten maken zeg… :cry:

@aapie wrote:

Ik weet niet of al het neonatologie personeel zo emphatisch is, maar wat kreeg ik een warm gevoel van die verpleegkundige. En die arts… :thumbup:

idd… en zoo prachtig mooi en teer omgesprongen met het manneke, zelfs toen het overleden was, nog met alle zorg lekker ‘warm’ ingepakt worden… Wat een liefde hebben die mensen voor hun werk!!

Ik zag vanmiddag bij de herhaling dat er ook een 2e deel wordt uitgezonden ergens binnenkort :thumbup:

Heb alleen niet opgelet wanneer… :roll:

maandag!

Hebben jullie het vervolg gezien?

Ja. Gelukkig vond ik dat niet zo heftig!

Ja gezien. Vond hem ook minder heftig!