Doe ik nu overdreven?

Lekker dat ze eindelijk is gaan drinken!



Wat light producten betreft, ik mag ze niet van de tandarts, omdat het zuur wat er inzit, mijn gebit vreselijk aantast. Maar ik heb dan ook een zeer zwak gebit met een slechte glazuurlaag, dus dat scheelt natuurlijk ook al.



Dat ze Wicky lekker vind snap ik overigens wel, wij kregen het altijd mee op schoolreisje :wink: Beetje jeugsentiment.



Qua hoeveelheid weet ik niet precies wat ze mogen, Amy drinkt ook meer dan een liter op een dag, ze komt echt om drinken vragen en drink dan alles zo leeg. Als ze met de beker gaat spelen gaat hij direct weg, dat weet ze inmiddels, dus als ze niet meer hoeft, gooit ze hem vaak zelf al op de grond :shifty:



Succes!

hoi



ik zou proberen te blijven varieren met alleij dranken misschien thee met honing en kwa wicky zou ik denk ik toch voor de gewonen variant kiezen maar dan aanlengen met water.



want aspartaam is een chemisch goedje wat niet goed door het lichaam schijnt opgenome te worden en daarnaast krijg ik er kopijn van suiker is een natuurlijk product en daardoor beter voor het lichaam (waarom klinkt dit raar :oops: ) je begrijpt wel wat ik bedoel :slight_smile:

Hihihi… ik heb stiekem (zonder dat lana het zag :shifty: ) roosvice gegeven… en ze dronk het op :stuck_out_tongue: Dus vanaf heden op de roosvicee :dance:



In ieder geval heel erg bedankt dames voor jullie antwoorden!! Ben blij dat ik toch niet zo overdreven doe als gezegd werd door sm.



Thanks :-*

HEEE goed zo!!! LEUK!! dat het gelukt is!