Dochtertje dit weekend heel onrustig tijdens drinken

Hi,



Klopt het dat er rond de 3 maanden weer een regelmoment is? Mn dochtertje dronk dit weekend erg onrustig en was nog niet voldaan na de laatste voeding. Zaterdag een extra flesje KV gegeven (we hadden een drukke dag gehad vanwege verjaardag van mn zoontje en ik had erg weinig gedronken, dacht dat het daar aan kon liggen) en gisterenavond heb ik haar nog een keertje aangelegd.



Zowieso drinkt ze nu wat minder goed door. Ze heeft haar handjes ontdekt en die komen regelmatig langs als ze aan het voeden is :inlove:



Maak me verder niet ongerust ofzo hoor, maar ben zo gewend dat ze na de laatste voeding van 2100 uur direct lekker gaat slapen, ben erg verwend denk ik :wink:



Suzanne

weet niet precies of er dan regeldagen zijn… Maar het zou goed kunnen natuurlijk…



Bij Veron had ik dat ook, dacht ik dat we een vast schema hadden gooide meneer hem weer om… Gewoon lekker aanleggen en je niet druk maken…



gr patricia

De regeldagen vinden plaats rond de:

rond 2 weken;

bij 4 Ã 6 weken;

bij 3 maanden;

bij 6 maanden.



De meeste moeders merken dat hun kind op specifieke momenten vaker wil drinken. En dit kan 1 dag zijn maar ook een paar dagen achter elkaar.

Je kindje heeft dan gewoon behoefte aan wat meer melk. Door vaker te voeden, passen de borsten zich aan aan de grotere vraag. En zal je kindje snel weer tevreden zijn. Dus maak je niet druk…het komt allemaal goed!

Je kan denk ik ook wel vaker een regeladje hebben,als je eens wat meer moe of niet helemaal oed in orde en de produktie daalt daardoor (heb ik zelf gemerkt)

Het kunnen regeldaagjes zijn. Het kan ook dat je kindje d’r schema aan het omgooien is.

Mijn zoontje sliep met 3 maanden bijna door de nacht heen. Is met 3 1/2 maand gaan regelen (hij kwam anderhalve week lang weer om de 2 uur dag en nacht) en nu zit ik weer aan 2 nachtvoedingen vast.

Hij redt het gewoon niet om overdag genoeg te eten.



Bij mijn dochter heb ik ook gemerkt dat ze regelmatig hun schema omgooien. Soms groeien ze een tijdje heel hard en hebben ze veel eten nodig en dan hebben ze een tijdje weer minder nodig of gaan meer drinken per voeding.

Helaas betekent het doorslapen bij 3 maanden niet dat ze bij 4 maanden ook doorslapen…



Liesbeth

@LiesbethR wrote:

Het kunnen regeldaagjes zijn. Het kan ook dat je kindje d’r schema aan het omgooien is.

Mijn zoontje sliep met 3 maanden bijna door de nacht heen. Is met 3 1/2 maand gaan regelen (hij kwam anderhalve week lang weer om de 2 uur dag en nacht) en nu zit ik weer aan 2 nachtvoedingen vast.

Hij redt het gewoon niet om overdag genoeg te eten.



Bij mijn dochter heb ik ook gemerkt dat ze regelmatig hun schema omgooien. Soms groeien ze een tijdje heel hard en hebben ze veel eten nodig en dan hebben ze een tijdje weer minder nodig of gaan meer drinken per voeding.

Helaas betekent het doorslapen bij 3 maanden niet dat ze bij 4 maanden ook doorslapen…



Liesbeth




Dit soort verhalen wil ik niet horen hoor :shifty: … ze slaapt tot nu toe zo goed door :pray: