Dochtertje Boulahrouz overleden

Triest dat dit net nu moest gebeuren. Het is al erg, maar in een ander land en tijdens zo’n evenement. :cry:

@Dodde wrote:

Hier nog in blijde verwachting, ongelooflijk dat ze nu zoveel verdriet moeten hebben.

Volgens mij is dit de vrouw van Dirk Kuijt!

Ik wil iedereen die betrokken is bij dit drama heel veel sterkte wensen.

Weer een vlinder erbij :vlinder: :kaars: :vlinder: :kaars: :vlinder: :kaars: :vlinder:

Wat verschrikkelijk zeg :cry: :cry: :cry: ik verwacht dat ze as zaterdag met een rouwband om zullen spelen. En wat knap dat hij zaterdag toch wilt spelen.

Heel veel sterkte :kaars:

misschien wel met minuut stilte

:kaars:

Triest :cry: :cry: :cry:

Vreselijk voor hun, vind het knap dat hij toch bij Oranje blijft… :clap:

:kaars:

Oranje met rouwbanden voor dochtertje Boulahrouz

BASEL - Het Nederlands elftal speelt zaterdag in de kwartfinale van het EK tegen Rusland met rouwbanden. De UEFA heeft dit vrijdag medegedeeld.

Oranje doet dit naar aanleiding van het drama rond Khalid Boulahrouz. Het woensdag te vroeg geboren dochtertje van de verdediger overleed kort na de bevalling.

Chelsea

Ook Chelsea toont medeleven aan Khalid Boulahrouz. Dat blijkt uit een officiële reactie op de website heeft Chelsea.

"Iedereen bij Chelsea zendt zijn oprechte condoleances naar Khalid en Sabia Boulahrouz. We zijn allemaal enorm verdrietig door dit bericht en onze gedachten zijn bij de familie in deze moeilijke tijd’’, staat op de website van Chelsea.

Boulahrouz werd afgelopen seizoen door Chelsea verhuurd aan Sevilla. Komend seizoen speelt de verdediger in principe weer in Londen.

Ik ben benieuwd hoe het vanavond in het stadion er aan toe gaat als Boulahrouz echt op het veld staat. Ze wilden hem hartstochtelijk toezingen en daarna YOU NEVER WALK ALONE zingen. Volgens mij zullen er heel veel mensen met kippenvel op hun armen zitten te kijken in het stadion en voor de tv