Nou hier dus niet :lol: Lana vind poppen maar stomme dingen. Auto’s!!! dat is pas leuk!!
Ach als mijn meisje maar gelukkig is :mrgreen:
hahahaha hier nog een
speelt graag met auto;s dan poppen
Tygo speelt juist met poppen :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Lana weet dus echt niet wat ze met poppen aan moet he :mrgreen:
Tygo, ga jij het eens aan Lana leren :mrgreen:
nou, kijk Lana:
je begint eerst met poppetjes EN auto;s (en vliegtuigen, ook cool 8) )
en dan ga je met een grote pop in ook een soort auto wandelen!
echt leuk hoor :mrgreen:
Jowena vind beide erg leuk!!! :inlove:
Sleept de halve dag met haar poppen :inlove:
Maar pikt ook de auto’s van grote broer :lol:
Hier ook auto’s. En opm straat natuurlijk langs elke geparkeerde auto. Mooie auto mama, grote auto mama, kijk mama een bus.
Yoni moest niets van poppen hebben. Ze speelde met auto’s en was gek op tractors. Op haar 2de verjaardag kreeg ze dus ook een garage en een paar tractors. Mijn zus kwam aan met een poppenwagen, 't kind wist echt niet wat ze er mee moest. Een half jaar later kreeg ze een pop van diezelfde zus, ze wilde hem weer terug geven :mrgreen: We hebben een kast vol kralen (wat moet ik daar mee?) Nee, ze speelt met lego en knex.
Anyk is meer een poppenkind. Ze geeft de pop eten, een schone luier en toen ze 1 was zat ze met de pop thee te drinken uit haar servies. Ik wist niet dat dat kon :mrgreen: Maar ja, ook zij speelt erg graag met lego en auto’s en als ze de knex te pakken krijgt zit ze daar mee te spelen.
Hier een meisje dat helemaal gek is van Bob de Bouwer, Muck en Rolie en Wendy :oops: :shock: :shock: .
gewoon lekker laten spelen inderdaad, mama heeft misschien ook wel een auto voor de deur staan waar ze mee speelt :mrgreen: .
leuke foto ziet ook erg vertedrend zo lief achter de wagen :inlove:
Hahaha ik speelde vroeger ook zelf met auto’s en niet met poppen, dus ze heeft het niet van een vreemde :mrgreen:
tyg heeft nu een stofzuiger
een rose :inlove:
met daarop: “girls only” :eh: :think: :naughty:
belachelijk dat het er zo op staat…
mario heeft expres gevraagd of ie er ook in het blauw was,
of voor boys only
maar de verkoopsters van Bart kunnen er natuurlijk ook niks aan doen.
Dus het krijgen van een meisje geeft geen garantie dat je niet de hele dag het woord auto hoort :think: Weer een illusie armer
Lasse heeft het zo vaak over auto’s, vliegtuigen, bussen en boten dat ik er af en toe sterretjes van zie. Hij staat ermee op en gaat er mee naar bed :roll: Ik dacht meisjes hebben dat natuurlijk helemaal niet :?
Maar lasse vind onze stofzuiger ook interessant maar tja het is toch een soort van auto :mrgreen:
ja whahaha precies!
tyg zei het ook: auto
maar de stofzuiger lijkt natuurlijk helemaal niet op onze Henry
Lasse noemt tegenwoordig van alles kopter - van helicopter. Eerst zei hij vliegtuig maar nee het zijn nu allemaal kopter. En de stofzuiger heet ook kopter. Het maakt niet uit hoe vaak wij verbeteren hij moet en zal het laatste woord hebben en toch nog als laatste kopter zeggen :roll:
En dat allemaal sinds hij een boekje heeft waar een helicopter in voor komt.
@Bella wrote:
Dus het krijgen van een meisje geeft geen garantie dat je niet de hele dag het woord auto hoort :think: Weer een illusie armer
Lasse heeft het zo vaak over auto’s, vliegtuigen, bussen en boten dat ik er af en toe sterretjes van zie. Hij staat ermee op en gaat er mee naar bed :roll: Ik dacht meisjes hebben dat natuurlijk helemaal niet :?
Maar lasse vind onze stofzuiger ook interessant maar tja het is toch een soort van auto :mrgreen:
Die van mij kende alle merken en logo’s…Als we dan aan het wandelen of fietsen waren dan ging het de hele weg… opel, opel, peusjot, volvo, muhcedes… En van wie hij dat geleerd had, van mij denk ik… want ik heb meer ‘verstand’ van auto’s dan A…
Mijn meisje is ook niet echt een poppenmoedertje… wel een poetsvrouwtje en daar is ze nu al best goed in… Stofzuigen, afwassen, afdrogen,dweilen… 8)
Nathalie heeft voor haar verjaardag veel cadeau’tjes gekregen maar 2 zijn er toch echt favoriet :mrgreen:
- Jawel van een vriendin die bij de politie zit heeft ze van de lego/duplo een politiewagen gekregen die geluid maakt. Schitterend vind ze het.
Dit dus jongensachtig.
- Van een andere goede vriendin heeft ze een Nijntje kooksetje gekregen en tja daar is ze ook dagelijks mee aan het koken.Weer een bewijs dat ze het gewoon allebei leuk vinden!
Yoni kende ook alle automerken toen ze een jaar of 2 was. Toen ging ze een keer met papa naar een autoshow. Ze had toen zo’n periode dat ze altijd een mutsje of zo op wilde, daaronder twee prachtige staartjes. Loopt ze over die show alle auto’s te benoemen. Opel, Honda, Fiat etc. Zegt een meneer: “Hij wordt later vast een autogek.” Je had zijn gezicht moeten zien toen we haar muts afdeden. :mrgreen:
het is toch ook goed dat kids met vanalles spelen,
immers jonges zullen n a.w. ook ooit vader gaan worden, en moeten dan toch ook verzorgende taken op zich nemen,
en meisjes zijn toch ook niet alleen aan huis gekluisterd, en doen alleen de afwas en kids verzorgen,
maar gaan ook weg / naar buiten en werken toch ?!?