Dochter van 4 geeft over in slaap en wordt niet wakker

Hallo allemaal,



Sinds vorige week maandag gaat mijn dochter naar school en de bso (3 dagen in de week). Nieuwe indrukken en af en toe doodmoe natuurlijk. Ze is de eerste twee dagen van school gehaald, de eerste dag omdat ze zat te knikkebollen en de tweede dag omdat ze in haar broek had gepoept. Beide verschijnselen zijn niet meer voorgekomen. Vorige week had ze echter in haar slaap overgegeven en gisteravond weer. Rond half 11 kijk ik altijd nog even bij haar voordat ik ga slapen en dan ligt ze dus gewoon door te slapen. Zou het de vermoeidheid zijn? En ik vind het nogal engig, aangezien ze misschien in een brok zou kunnen stikken in haar slaap. Moet ik de huisarts bellen?



Groetjes, Carenza

Ik herken het, overgeven en doorslapen. Hier doen de twee jongsten het ook. Vind het ook heel eng en als ze niet lekker zijn, moeten ze bij ons op de kamer slapen, zodat ik het hoor als ze moeten overgeven. Dus als iemand tips heeft…

Gaat ze gelijk al volledig naar school en naar bso want dat klinkt wel gelijk als heel veel. HIer hebben we dit met Lasse enigszins opgebouwd en zijn we dat met Nena ook van plan om te doen.



Van mezelf weet ik dat als ik overprikkeld ben ik ook kotsmisselijk kan worden, van de kinderen ken ik het niet.



Nu heerst er ook van alles, bij lasse op school ook overgeven en diaree enzo dus dan kan natuurlijk ook in combi met hele erge moeheid wellicht



Hoe dan ook snap ik wel dat je het eng vind maar je zal wellicht iets meer de oorzaak moeten weten of uit voorzorg een tijdje bij je laten slapen (ik zou ze ook niet alleen laten slapen op die manier)

Hier hoorde ik dochter van de week wat pruttelen, dacht ga toch maar even kijken want horen haar eigenlijk nooit. Lag ze op haar rug nog half slapend, wel ogen open, maar echt contact kreeg ik niet meteen, ook nog een beetje na te rochelen (ja sorry, maar kan het niet minder vies omschrijven) en midden in heel veel overgeefsel… Dus denk dat het vaker voorkomt, als ze erg vast slapen misschien? Dennk eigenlijk wel dat hun systeem zo ontwikkelt is dat het stikken niet voor komt, maar ik vond het ook wel eng. Zou anders de huisarts eens vragen?

Jeetje wieniex dat is schrikken zeg. Hoe is het nu met dochter van topic starter?

Bella, ik kreeg wel meteen erna half contact hoor, dus ze werd al wel wakker toen ik binnen kwam, maar het was wel een heel naar gezicht. In bad meteen erna was ze ook helemaal van het padje, ze sliep echt nog half en was er van geschrokken. Maar ik vraag me wel af, als ik niet was gaan kijken, was ze dan wakker geworden?



Ja, hoe is het met je dochter carenza?