dochter savods wakker maken voor een plasje

Hoi,



ik maak mijn dochter elke avond voor ik ga slapen “wakker” om een plas te doen.Maar wanneer kan ik hiermee stoppen?



Tuurlijk kan ik t een keer proberen,maar ik ga liever snachts mn bed niet uit om haar en haar bed te verschonen :wink:

Denk toch dat dat de enige oplossing is hoor.

Je zult het toch moeten uitproberen.



Gisteravond dacht ik hetzelfde moet ik hem wakker maken :think: maar ik zei tegen mijn vriend hij moet het toch leren.Half uur later werd meneertje zelf wakker om te gaan plassen :dance:

Maar goed dat betekent niet dat het vanavond weer goed gaat :? maar hij moet het toch leren.



Je kan ook het matras aan 2 kanten opmaken dan hoef je hem alleen maar ff om te draaien.

enige manier is idd het gewoon te proberen… en nee het is niet leuk om midden in de nacht te staan verschonen, maar dan weet je wel of ze er echt aan toe is of niet :thumbup:



Hier krijgen we trouwens met geen mogelijkheid de oudste wakker om hem te laten plassen… hij is nog niet nachtzindelijk helaas…

haha,dus ik moet er toch aan geloven?!



Ik krijg haar ook steeds moeilijker wakker hoor.Mama ik hoef niet te plassen…maar als ze dan op t potje zit komt er toch een behoorlijke plas.

Ik zal t eens proberen…

Wat ik als tip kreeg is dubbel opmaken. (Waterdicht) molton(zeil) - hoeslaken - moltonzeil - hoeslaken. Dan hoef je 'snachts alleen maar de bovenste 2 te verwijderen. Omdraaien kan ook natuurlijk maar dit is nog makkelijker en ik kan uit ervaring zeggen dat het werkt. Meisje hier wilde geen luier meer om in bed. Maar daar was ze nog helemaal niet aan toe, gezien de vol gevulde luiers die ik elke morgen aantref. Maar ja, eigenwijs he :inlove: en ze wilde het echt. Ok, dan pies de boel maar onder, dan weet je het. En zo geschiedde, en nu heeft ze weer een luier om. :mrgreen:

Gewoon proberen - een keertje in het weekend of in elk geval een dag dat je kan uitslapen, zodat het minder erg is als je dan 's nachts nog je bed uit moet.



Ik was het bij Laura een keer per ongeluk vergeten, en toen was ze gewoon de hele nacht droog gebleven, dus vanaf die nacht maken we haar niet meer wakker.