dochter had me buitengesloten

hallo,



ik was even buiten met de buurvrouw aan het praten. toen ik weer naar binnen wilde had ilse de deur op slot gedaan, door het onderste haakje op slot te draaien.



de buurvrouw en ik hebben zo;n 5 min. buiten gestaan en geroepne dat ze het haakje naar beneden moet draaien. eindelijk binnen heb ik gelijk het haakje er af gehaald.



was wel even schrikken.



groetjes henny

Oei!!! Da’s inderdaad schrikken!!! :shock: Gelukkig ben je weer binnen nu! :smiley:

das idd ff schrikken… gelukkig liet ze je er weer in… :hug:

Ik heb vaak zat (als brandweerman) deuren en ramen opengemaakt omdat kindlief de deur had dichtgemaakt :mrgreen:



Dusse, je bent echt niet de enigste die dat overkomen is, of overkomen gaat!



Fijn dat ze zelf de deur opengemaakt heeft

Oeps, dat heeft Indy ook wel eens gedaan. Ik liep naar de schuur en Indy deed het onderste haakje van de keukendeur per ongeluk naar beneden. Ze was net 1 jaar en had het benul niet dat ze die haak weer terug moest draaien. Godzijdank had ik de sleutel van de schuur dus bij me en dat is dezelfde sleutel als van het huis. En ik had nog meer mazzel want meestal hadden we een sleutel aan de binnenkant van de voordeur zitten maar net die dag niet. Dus ik kon zo omlopen en via de voordeur weer naar binnen! Maar was wel even spannend ja! En sinds die tijd is de onderste haak van de deur geschroefd én hebben we nooit meer een sleutel aan de binnenkant van de voordeur.