Ik heb alle inentingen later laten doen, omdat ik me daar prettiger bij voelde. Ze waren er niet blij mee, maar ik heb zelf aangegeven wanneer ik wilde dat er geprikt werd en niet eerder.
En mijn gevoel (bang voor verkoudheid, verhoging) telt zwaarder dan de agenda van het cb…
Het zijn lieve dames, ze doen vast alleen hun werk, maar het is mijn kind!
Voet bij stuk houden dus :thumbup:
Hier ook verschillende minnetjes achter mn naam omdat ik vooral niet wilde enten als zij het wilde. De eerste prik heb ik minstens 1 maand uitgesteld en de bmr heeft ze net voor de 18 maanden pas gehad. Hier ook altijd erg moeilijk doen, maar mijn ka vond het eigenlijk wel beter als ze de laatste dktp na hun eerste verjaardag kregen. Het is idd jouw kindje en die paar weekjes maken echt neit zo veel uit. Het is niet zo dat je besluit om helemaal niet te enten (en dan nog is het jouw beslissing, maar kan ik me voorstellen dat ze protesteren).
Zou gewoon een dag van te voren af bellen, of als hij zich wel goed voelt gaan en dan de prikken tot de volgende keer laten wachten (al hoewel ik een bezoekje aan het cb zonder prikken weer zonde van mn tijd vind :shifty: )
@Lala87 wrote:
Nou bij ons cb beslis je dus niet zelf over je kind is net gebleken…
Ik heel mn verhaal gedaan… zegt ze: nou neeee mevrouw. Dat bekijken we wel op de dag zelf… :silenced:
Ik zou er een klacht over sturen naar (de overkoepelende) organisatie van het CB. Hoe eerder/harder jij op je strepen gaat staan, hoe minder energie je er later aan kwijt bent. Het is net als met kinderen de teugels direct strak houden werkt veel beter, dan in het begin veel te los en later bij proberen te halen :mrgreen:
Mij werd bij ons dysmature kindje geadviseerd wel op leeftijd te enten, ondanks dat ze toen ook nog echt heeel weinig woog. Ik mocht uiteindelijk wel uitstellen, het was mijn eigen keus tenslotte, maar vooral de kinkhoest was belangrijk voor kleintjes is me verteld. Dat komt nog wel eens voor en een extra kleintje kan daar minder weerstand tegen bieden dan een normale baby. Dus toch maar gedaan uiteindelijk. Die met 11 maanden heeft ze met 11,5 gehad, niks mis mee. Ik bepaal tenslotte wat er met mijn kind gebeurt.
Desnoods bel je de dag ervoor af
hier mogen wij gewoon uistellen,. Hi moet hier de derde nog van de eerste reeks.
Julia heeft de dktp pas met anderhalf gehad, Ze zitten erwelmee dat ze ich moeten verandwoorden omdat je afwijkt van het schema, Julia was besmet met de waterpokken en dat deden ze lieve rniet samen enten, maar ze kreeg het pas een half jaar later… haha… dus ws ws toch niet besmet
marijn moet nog de derde van de eerste reeks, maar die is weer ziek, dus die wil ik ookniet geprikt hebben. volgende week. Ben al vijf dagen met hem in de weer… dus nog meer daar dank ik voor