dit moet ik effe kwijt... brrrrr communie grrrrr

nee dames, dit gaat absoluut niet over het regelen van een communie ofzo,

immers mn hubbie heeft 2 kids uit het eerste huwelijk, en de oudste gaat nu de communie doen, zijn ex wil dat graag en haar nieuwe man…

we hebben dan ook gezegt dat wij best dan bij de communieceremonie erbij zullen zijn in de kerk

maar verder DUS NIETS !!!



nu moeten de kids dan ook allerlei dingen doen van te voren, zoals een bepaald clubke in de kerk,

maar mn hubbie en ik zijn NIET gelovig in de katholieke kerk

en zouden het eigenlijk toejuigen als hij niet de communie deed



nu had ik haar aan de telefoon toenet, en toe kreeg ik ongezouten te horen dat ze de oudste naar het clubke deed brengen vrijdag ( we wisten dat hij dat had)

maar zij bleef dus ook dan daar, omdat ZIJ ZICH WEL INTERRESSERDE in wat BELANGRIJK was in ZIJN leven !!!

gggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr

en eerder werd dus ook gezegt dat het alleen voor de kids was !!!

en dus niet in combi met ouders ofzo…

ggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



tot nu toe is die kleine nog nooit buiten zijn doop, 7 jaren geleden in de kerk geweest ( volgens mij ), en zij gaan zelf ook niet

en nu spelen ze de heilige boontjes,

kevin wilt alleen de communie doen om de cadeautjes…

anders krijgt hij niet van hun, sorry hoor dit gaat mij te ver



voor mij hoeft dit allemaal NIET !!!



dit moest ik effe kwijt !!







dus asjeblieft GEEN discussie onderwerp hiervan maken dames !!! en heren

Tja, het blijft Limburg… Hier is Dionne niet gedoopt en ze zal vermoedlijk als enige later op het dorpsschooltje niet de communie doen, maar zoals jij ook al zegt, ik ga niet het heilige boontje spelen. We hebben al meteen gezegd na de geboorte (en ervoor, toen dopen aan bod kwam) dan krijgt ze met de communie gewoon cadeautjes of we gaan dan lekker op vakantie!

En wat betreft de ex… misschien een zak watten nemen en die in je oren stoppen. Gewoon negeren.

Dat is idd zo, dat is ook de reden waarom Bryan NIET gedoopt is…

omdat ik weiger om een heilig boontje te spelen, en me te laten opjutten door een paar mannen in jurken :mrgreen:

om anders te denken over dingen…



de kids mogen van ons zelf uitzoeken naar welk pretpark dat ze willen gaan dan tzt en daarna prikken we dan een datum dat we erheen gaan

en dat is ons cadeau aan hun, immers communie heeft NIET met materialistische dingen te maken,

dus krijgen ze die ook niet van ons :mrgreen:



ik ben nu ookal wer afgekoeld,

ik moets het effeken ventileren gisterenavond alhier, omdat ik verder nergens gehoor kon vinden :roll:

Ik ben echt maar een telefoontje van je verwijderd hoor. En zelfs met de auto is het niet zo heel ver weg.

Een emmertje T staat hier altijd klaar he, mutsje :-*

dank je wel lieverd, dat weet ik ook,

maar ik wil je ook niet met alles lastig vallen :wink:

maar ik ben alweer afgekoeld hoor…



ik ben blij dat over 5 mnd dit circus weer voorbij is :silenced: :dance:

en over 2 jaar natuur weer hetzelfde gedoe :wall:

ochja dan weten ze tenmiste dan ook nog dat we dus echt NIET mee doen in deze gekte :twisted:



nu nog kijken hoe en wat met de “verplichte” :silenced: kerkbezoeken op de dagen dat ze bij ons zijn… :think:

ik denk dat ze hem maar komen ophalen bij ons en ook daarna maar weer komen brengen ofzo… :think: :eh:

maarja daar zullen we morgen wel over praten en anders zondag avond :wink:



eerst nog eens nagenieten van de leuke middag gisteren, en het ontzettend leuke sinterklaas weekend

(ook weer zo’n vent in een jurk)

:mrgreen: