Dit is zo'n heel andere baby he!!!

Anna Sofie was extreem makkelijk (en nog). Echt een modelkind.

Lev natuurlijk ook :angel: maar…

hij rolt de kamer door

kruipt de kamer door

stoot bij elke beweging zijn hoofd (ik wacht op de eerste blauwe plek)

zit ergens klem

heeft zijn handen ineens vol kattenharen, stopt dat bijna in zijn mond, trekt alles kapot (zelfs de fisher price telefoon weet hij te slopen), pulkt en trekt net zo lang tot iets los gaat. Hij kruipt naar de lage tafel, trekt het ontbijtbordje van Anna Sofie eraf en stopt nog voor je het door hebt de broodkorstjes in zijn mond.

edit: net na het typen heeft hij de boxmobiel naar beneden gekregen. Net zo hard trekken tot hij op zijn koppie valt :roll:

Dit is normaal he :think: ?

ik heb geen goed vergelijkingsmateriaal aan Anna Sofie :mrgreen: Die deed dat dus vrijwel niet, we hebben niets weg hoeven zetten.

:lol: Ja dat is normaal :wink: .

Althans voor sommige kinderen…

Maaike deed dat ook maar er zullen er genoeg zoals AS zijn.

En dat gedrag blijft dus zo hè alleen kunnen ze steeds beter overal bij :mrgreen: : als ik nu zeg dat ik een broodje ga smeren is zij binnen 2 tellen in de keuken en is al via een krukje op het aanrecht geklommen om de chocopasta te pakken omdat ze ZELF wil smeren :slight_smile: .

Bereid je dus maar vast voor :slight_smile: .

dat is heeeel normaal

dat hij nog geen blauw plek heeft gehad is bijna part hahahahah

jongens zijn gewoon anders hihi

Hier ook zo… Sanae was zo braaf denk ik nu… die van mij is ook een ruwe, lompe bink… Lev is volgens mij ook zo’n bulldozer… Sanae is gewoon bang voor hem want als hij op haar kruipt komt ze er maar met moeite onderuit… hij stoot zich overal aan en staat ook aan de tafel… Sanae was lekker lui en nam haar tijd maar hij, hij wilt GAAAAAAAAAN…

Succes hahaha… en idd… eigen schuld… met zo’n naam kun je ‘problemen’ verwachten… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Succes hahaha… en idd… eigen schuld… met zo’n naam kun je ‘problemen’ verwachten… :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Hier ook een rouwdouwer… :thumbup: Mijn dochter heeft meer blauwe plekken dan ik! :thumbup:

hihihihi… tis normaal :mrgreen:

hier heb ik nu een engeltje en dat is wel ff anders als bij sil :roll:

dus is het dan toch iets jongensachtigs? :think:

misschien wel. Hoewel, Famke heeft het ook met 1 van d’r meiden (welke vroeg ik me af :slight_smile: )

Update; Lev heeft nu een flinke kras op zijn wang en op zijn voorhoofd een knalrode plek.

:roll: Kan mijn lol nog op de komende tijd denk ik :mrgreen:

heb natuurlijk alleen maar ervaring met jongens, maar ik herken het wel hoor. Daan is wat dat aangaat nog net ff iets ondeugender en dwarser… Voor het woordje nee is hij gewoon stoicijns doof, bij lucas hoefde ik niks weg te leggen, bij daan is dat toch maar verstandiger(hij laat het anders toch niet liggen). Klimmen, vallen, zich ergens tussen wurmen… oo zo herkenbaar… maar zo mooi om te zien hoe twee mannekes zo van elkaar kunnen verschillen!

@lydia wrote:

Anna Sofie was extreem makkelijk (en nog). Echt een modelkind.

Lev natuurlijk ook :angel: maar…

hij rolt de kamer door

kruipt de kamer door

stoot bij elke beweging zijn hoofd (ik wacht op de eerste blauwe plek)

zit ergens klem

heeft zijn handen ineens vol kattenharen, stopt dat bijna in zijn mond, trekt alles kapot (zelfs de fisher price telefoon weet hij te slopen), pulkt en trekt net zo lang tot iets los gaat. Hij kruipt naar de lage tafel, trekt het ontbijtbordje van Anna Sofie eraf en stopt nog voor je het door hebt de broodkorstjes in zijn mond.

edit: net na het typen heeft hij de boxmobiel naar beneden gekregen. Net zo hard trekken tot hij op zijn koppie valt :roll:

:inlove: :inlove: :inlove:

mijn soort mens! :drool:

Juul is hartstikke lief… Misschien ligt dat er aan dat hij nog niet kan kruipen… Hij blijft zitten waar hij zit en amuseert zich best een uur met een lepeltje. :inlove:

hahahah en wederom herkenning…

Komt het misschien omdat het het 2e kindje is?

Merijn deed namelijk ook niet zo veel ondeugends op deze leeftijd… Xander is overal veel sneller mee en moet ook flink van zich laten horen t.o.v. zijn grote broer

Ik denkdat het echt niet altijd ligt aan dat het een jongen is of een tweede kindje. Hier hebben we een meisje en het is de eerste en zit ook overal aan. Thuis tenminste. Het helpt gewoon niet om “nee!” te zeggen.

Al moet ik zeggen, afgelopen zondag op een verjaardag bleef ze netjes van de toastjes, kaasjes, glazen drinken enz.af. Dus ik denk dat ze het langzamerhand toch wel gaat leren :pray: .

Hoe dan ook, het is een ander type :mrgreen: Al vanaf het begin, leuk om te zien hoe verschillend ze kunnen zijn.

Zo heeft Lev gisteren dus al 2 ladenkastjes opengetrokken en een plant omver gehaald (op zijn hoofd voor de verandering)

hahahahdie lev hij wilde die plant gewon van dicht bij zien.

hier ook wel een wilde sloopt nog niet veel maar wil staaaaaaaaaaaaaaaaaaaan en lopen en heen en weer bewegen en heel hard hahaha soms vermoeiend maar wel leuk.

:lol:

Klinkt bekent Lydia…en idd er staat je nog wat te wachten 8)

Wij weten af en toe ook niet wat we meemaken…onze eerste was ook zo mak als een lammetje…en die kleine is af en toe echt :shock: :o :inlove: :x :lol:

hier ook zo’n druktemakertje… zal een eventuele 2e dan echt makkelijker zijn??? hihi

Haha, zeer herkenbaar.

Alles maar dan ook alles moet onderzocht worden door 'm. Zoals mijn moeder en oma al verzuchtten: ik zat op die leeftijd nergens aan in huis en bij hem is geen kamer veilig… sja ik vind het wel lekker eigenwijs :inlove:

Misschien toch verschil jongen / meisje… weet niet hoor, geen ervaring met babymeisjes.

hahahahah, heel herkenbaar.

Een echte sloper en onderzoeker.

Matthijs is precies hetzelfde, ik moet er altijd wel om lachen ook al is het af en toe ook aardig vermoeiend.

SummerSpring :vlinder:

Nou hier een meisje wat toch echt ook een klauteraar en sloper is :mrgreen: en onder de blauwe plekken zit :smiley:

Pulkt overal aan, trekt alle kastjes open, klikt via de krantenbank in het raam en gaat rustig zelf de (open trap) van het klimrek op om vervolgens veel te hard vd glijbaan af te gaan. :shock:

Maar daarentegen is het ook wel een harde, huilt weinig maar roept meestal zelf al BOEM al ze weer eens gevallen is of haar hoofd voor de (duizenste) keer stoot :mrgreen: :inlove:

Ben dan ook heel benieuwd hoe onze 2e meid gaat worden, tot nu toe lijkt ze veel rustiger dan haar grote zus maar ja schijn kan bedriegen he :wink:

Ik heb Rebecca vroeger bijna betonnen bouwblokjes gegeven…

Meisjes kunnen er ook wat van :shock: