Hallo.
Ik heb 19 feb een echo gehad.
Daar was wat op te zien. en vruchtzakje. maar tot nu blijven mijn testen negatief in mijn ogen dan. omdat er dan 1 dikke en 1 heel klein streepje staat. temiste bij 1tje de rest was allemaal niet zwanger.
Vandaag weer getest Negatief. ik vind het vreemd.
het kan aan hormoon liggen dat die niet genoeg aan maakt.
Wat zouden jullie doen?
Ik heb wel mijn echo al vervroegd naar Woensdag 4 maart, deze onzekerheid kan ik niet tegen, en kennen jullie het probleem met zwangerschap testen dat je getest heb en volgends test niet zwanger bent maar uiteinderlijk wel toch zo is?
Groetjes Shirl
er zijn vrouwen die nooit een positieve test hebben, maar na negen maanden
toch echt een beebje krijgen.
Ik hoop dat jij ook één van die vrouwen bent :hug:
ik lees dat er 2 streepjes staan?
Dat is positief. ik was zwanger van 2, dus ik barstte van de hcg (waar je op test) en ik had ook maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dun streepje…
dus ik hoop heel hard dat je gewoon zwanger bent! :-*
Waarom laat je geen bloed prikken dan kunnen ze heel nauwkeurig bepalen hoeveel hcg er nu is.
Fijn dat je je echo kon vervroegen, veel succes morgen! En vooral genieten als 'ie mooi is he!!! :inlove:
ja nog 1 dagje wachten. maar deze dag is ook al bijna om scheeld…
Ik denk dat mijn waarden nog te laag is en dat kan door medicatie gebruik komen,
ik duim voor je voor morgen !!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
liefs
gerda
Succes morgen :thumbup:
dankje jullie wel… ik krijg nu ook best al de zweeuwen hoor
En hoe was je echo gister meis ?
niet meer te zien:(. maar ik heb geen bloeding gehad niets:S. is toch raar?
ik ga bloed laten prikken.
kan het misschien ook dat het verstopt zit en daarom niet kan zien ?
wat zeiden ze dan toen je de echo maakte??
Ik denk dat ze alles in je baarmoeder wel kunnen zien eerlijk gezegd…
het was leeg. dat zei ze meer niet. morgen naar huisarts
He Shirl,
Dat is vervelend nieuws!!!
Heb je al bloed laten prikken??
Ben benieuwd wat je huisarts zegt!!!
Kop op hoor!!!
Liefs,
Louise
Ben je ook niet ongesteld geweest? :think:
Morgen naar dokter en dan hopelijk uiterlijk maandag bloedprikken
nee nog niet ongesteld:( ik vind dit vreemd
Hmmm… vreemd hoor, hopelijk kan de huisarts voor verduidelijking zorgen dan! Succes!
Ik ben bang dat je niet zwanger bent, op de echo is helemaal niks te zien en ook de testen blijven negatief. Misschien dat er eerder een prille zwangerschap gaande was, maar dat je HCG altijd te laag is gebleven om positief te testen. En dat je zwangerschap door een te lage HCG-waarde ook niet doorgezet heeft. Dit zou ook verklaren waarom je niet ongesteld geworden bent. Ik denk dat het bloedonderzoek zal aantonen dat er geen of heel weinig HCG in je bloed zit. Tuurlijk hoop ik op goed nieuws, maar ik denk dat de kans op een zwangerschap klein is. Succes voor morgen alvast!
Bloed testen doe ik om te kijken of die waarde wel goed. is. als die goed is dan moet ik kijken waarom ik geen menstratie heb.;)…
Nou veel succes vandaag bij de HA.
Ik snap dat de kans op een zwangeschap nu erg klein is, maar toch hoop ik heel stiekem op een wondertje!!!