Dit is toch toevallig!!!

Ik moet het even kwijt hoor, dit is zoooooooooooo frappant!!! :mrgreen:

Toen ik zwanger was van ons ventje zat mijn zusje zo eens wat namen te opperen.

Ik geloof dat wij met een week of 30 besloten hadden; als het een jongetje is dan noemen we hem zo en als het eens meisje is dan noemen we haar zo.

Weekje later ofzo krijg ik een mailtje van m’n zus waarop ze 2 namen (1 jongens- en 1 meisjesnaam) noemt die ze echt bij ons vindt passen.

Ik viel echt van mijn stoel af, want het was gewoon de jongensnaam die wij gekozen hadden!!! :shock: :mrgreen:

Ik was wel echt heel blij dat ze het via de mail zei, want ik had niet geweten hoe ik moest reageren als ze het in het echt tegen me gezegd had :oops:

Zusje was ook helemaal hyperdepieper toen ze hoorde dat ons ventje geboren was met de naam die ZIJ geraden had :wink:

En nu ben ik weer zwanger.

Voor de grap zei ik; zeg, denk eens na over een leuke naam, want wij zijn er nog niet over uit (natuurlijk nog tijd genoeg hoor).

Open ik net mijn mail: :clap: Heeft ze gewoon voor het ene geslacht WEER de naam die wij bovenaan hebben staan!!!

Dat is toch gewoon stomtoevallig??!?!??! :mrgreen: :mrgreen:

Ik moet me nu wel echt inhouden om niet terug te gaan mailen van; whaaaaaaaaaaaaaahhhhh, HOE KAN DAT NOU?!?!? HOE WEET JE DAT NOU???

Morgen zie ik haar… dus moet ik echt maar een beetje neutraal gaan reageren, jeeeeetje, dat vind ik nu al moeilijk!!!

:silenced:

Ik moet wel zeggen dat ze dus een hele goede smaak heeft :thumbup:

Groetjes, Marieke

Ja, grappig he :slight_smile:

Maar… ik zie dat jullie ook een hele goede smaak hebben :thumbup:

Ons ventje heeft dezelfde naam als die van jullie :inlove:

Bij een volgende zou ik gewoon eerst haar eens mailen voordat ik zelf zou gaan nadenken :stuck_out_tongue:

Echt bijzonder zeg.

Schoonzus heeft een paar jaar terug een dochter gekregen, twee namen gegeven. Een of twee maand later was haar schoonzus uitgerekend en die had precies dezelfde twee namen bedacht voor haar kleine, ook al zo frappant.

Heeel toevallig!

Waarom wil je het nog geheim houden voor haar? Ik zou als ik een zus had en zo’n band met haar had en ze het tot 2x goed raad haar idd terugsturen ‘hoe weet je dat nou!!’ :inlove:

Wat grappig!! Ik had de naam voor mn neefje goed geraden :inlove: What are the odds (en die heeft niet eens een standaard naam, ik bedoel maar!).

mijn moeder had onze naam ook goed geraden, ze had het opgeschreven op een stukje krant met de datum en die had ze ergens opgeborgen :mrgreen:

ze heeft het ons vlak voor de bevalling laten zien, maar wilde onze reactie niet horen of zien, want ze wilde het nog niet weten :stuck_out_tongue:

ze had het dus wel goed :lol:

vind dat ook altijd wel grappig.

Wij hadden het bij onze buren.

Toen hun 2e geboren was wisten wij op dat moment door de slinger alleen dat het (idd zoals wij dachten) een jongetje was en ik zei ‘oh hij heet vast …’ dag erna kwamen we de trotse papa tegen en idd hun zoon heette echt zo!

Bij de 3e zei ik: kindje wordt op mijn verjaardag geboren en mijn man: en het is een jongen die vast zo gaat heten.

En op mijn verjaardag werd idd ons buurjongetje met die naam geboren.

Buren zeiden toen al: mocht er hier ooit een 4e komen laten we jullie gewoon de naam kiezen, scheelt ons nadenken :mrgreen:

Leuk is dat, toch?!

Toen Jinthe geboren was zei mijn jongste zusje ‘ik dacht dat jullie haar … zouden noemen’. En laat dat nou inderdaad één van de drie namen zijn geweest die de revue hebben gepasseerd en die vrij lange tijd ook op plek 1 stond. Ik vertel hem hier niet, want wie weet hebben we hem ooit nog nodig. :wink:

Maar als het twee keer voorkomt is het wel heel erg bijzonder! :slight_smile:

Daar zijn jullie dus zussen voor :wink: !

Mijn zusje was 6 maand zwanger toen Lars geboren werd. Toen ik haar de naam vertelde zei ze meteen: "Mooie naam, maar had je niet iets anders kunnen kiezen, hahaha? Zij hadden dus Lars ook bedacht voor hun zoontje! We hadden zelfs dezelfde meisjesnaam op ons lijstje. Wij maken er nu grapjes over, haar jongetje heet nu Rens… maar had Lars moeten heten.

Hahaha, wat leuk zeg :smiley: !!

Lars klinkt zo lekker stoer.