Ivan was heel rustig in de buik maar nu is hij echt niet rustig echt een jongetje
Lynn was heel druk in de buik maar daar is nu niks meer van te merken
Dit mannetje is nog slag drukker dan Lynn, hele dag door aan het schoppen en draaien dus ben erg benieuwd hoe hij is uit de buik
Heel herkenbaar, Nathalie was 23 uur per dag superaanwezig in mijn buik toendertijd :mrgreen:
Zo herkenbaar ! Hier ook zo druk en bewegelijk kereltje in mijn buik! Lijk ook wel 24/7 te bewegen en schoppen. Doet soms gewoon pijn nu al. :mrgreen:
Hier had ik ook een heel druk kindje in de buik. Vooral 's nachts en 's avonds. Op een gegeven moment kon ik geen minuut meer op mijn zij liggen want dan begon hij vreselijk te trappen. Net alsof hij dan niet zo lekker lag ofzo.
Maar ik sliep er meestal wel doorheen als ik echt moe was. Vroeg in de ochtend werd ik er wel vaak wakker van.
Hub legde 's nachts wel eens zijn hand op mijn buik zodat Siem rustiger werd.
Overdag voelde ik hem ook vaak, maar wel minder als 's avonds en 's nachts.
En buiten de buik is hij net zo druk. Zijn beentjes liggen nooit stil. Ook in bedje vinden we hem, zonder slaapzak, boven de dekentjes en gedraaid.
:lol:
Ze zeiden tegen mij: de baby is buiten de buik wakker op momenten dat hij in de buik ook wakker was. Dacht nog: oh mijn hemel dat is wel heel vaak!! Maar dat klopte vanaf het begin al niet, gelukkig. :lol: