Dit is toch niet normaal

Ik heb hem niet afgekeken wordt er helemaal naar van , wat een idioot :evil:

Gelijk weghalen dat kindje, ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand dit doet :wall:

Ik ga al niet eens kijken, aan jullie reacties te zien is het niet echt een leuk filmpje (nog zacht uitgedrukt). :hand:

Nogmaals…ik heb het filmpje niet gezien, dus kan niet oordelen over de inhoud. Maar ik verbaas met erover dat er ondanks alle reacties toch nog zoveel mensen zijn die het gaan bekijken.

Wat ik me afvraag (zonder iemand te beledigen)…

waarom kijken jullie toch naar het filmpje als ik vragen mag, ondanks dat je de reacties van anderen ziet?

heb 't afgezet…brrrrr…

@sensje wrote:

Ik ga al niet eens kijken, aan jullie reacties te zien is het niet echt een leuk filmpje (nog zacht uitgedrukt). :hand:

Nogmaals…ik heb het filmpje niet gezien, dus kan niet oordelen over de inhoud. Maar ik verbaas met erover dat er ondanks alle reacties toch nog zoveel mensen zijn die het gaan bekijken.

Wat ik me afvraag (zonder iemand te beledigen)…

waarom kijken jullie toch naar het filmpje als ik vragen mag, ondanks dat je de reacties van anderen ziet?

Om te zien wat een ander er zo shocking aan vindt , toch een stukje nieuwschierig heid denk ik.

gr melanie

Uit nieuwsgierigheid en om hier een mening te geven Sensje…

Ja ik ook. En ik oordeel liever niet, voordat ik iets gezien heb. En ik word nieuwschierig, best logisch vind ik.

Ik ben er ondertussen achter dat het truckage is.

Gelukkig maar!

@Karin2 wrote:

Ik ben er ondertussen achter dat het truckage is.

Gelukkig maar!

Hoe weet je dat dan als ik vragen mag ???

Ik hoop het maar dat het trucage is .

gr melaie

Hoe ben je erachter gekomen?

Gelukkig als het niet echt blijkt te zijn, maar…dit filmpje kan wel aanzetten tot…en dat vind ik echt heel erg shockerend… :thumbdown:

tjonge hey wat een stelletje debielen lopen hier toch op deze aardkloot rond zeg(moest het even zo neerzetten hoor)

dat kind kan wel van alles krijgen zo bah bah bah :wall:

Jemig, zat met mijn tenen krom…

Ik kon het niet afkijken, vreselijk…

Ik hoop maar dat het truckage is… want als ze DIT doen met een klein kindje… :shock: :sick:

Mijn maag draait er van om, getverdegetver!

En al IS het truckage, alleen al het IDEE om dit te doen met een klein kindje vind ik al ziek! :hand:

Ik heb t filmpje uiot gekeken met een draaiende maag, ben wat rond gaan speuren, maar negrens kan ik vinden dat t filmpje nep is.

Er zou zelfs een man gearresteerd zijn in Queensland, deze man heeft t filmpje wat hij op internet vond, ergens anders weer gepost omdat hij het niet normaal vond, hem werd tenlaste gelegd, kindermishandeling op internet te zetten.

Ik hoop dat dit allemaal een grote hoax is, en dat t niet echt is, want dit kan nooit goed zijn voor t kindje :sick:

Het is ook niet nep, tis in het buitenland zelfs op het nieuws geweest !!