Tussen de reacties op YouTube staat dat het een bekend circusartiest is die heel goed weet wat ie doet.
Maar dan nog is het niet normaal met zo’n klein kind.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
nee sorrie dit kijk ik niet af ! wat walgelijk :sick:
het is dus echt en die vent kan wel weten wat hij doet maar dan doet ie dat maar lekker met zijn collega’s of vrouw maar niet met een kind :twisted:
oe kan hier zo boos om worden ik zou hem wat aandoen als ik hem zou zien.
:twisted:
Dit kan niet echt zijn. bij 3.23 min draaid hij kind continu rond, kijk eens goed naar de schoudertjes. Als het echt geweest was ging dit niet zo soepel. En dan zaghet kindje er op het einde anders uit en had het wel gehuild. Erg geloofwaardig, maar is echt trukage ( of hoe je dat ook schrijft)
ja dat moet wel trucage zijn. de hersentjes van zo een kleintje kunnen dat echt niet hebben. dat kindje zou echt wel pijn hebben of versuft zijn en niet lachen zoals deze baby doet op het einde *heb m de tweede keer wel kunnen afkijken.
ziek alsnog
Weet je dat het mij ook niet uit maakt of het echt is of niet? Als het al trucage is, wie is er dan zo debiel om op dat idee te komen? :silenced:
Walgelijk, dit soort filmpjes moeten ze bannen!
Sick fuck zeg…de baby vind het leuk, maar ja, weet de baby veel…lijkt me ook erg slecht voor de hersentjes, los van de schoudertjes.
Maar aan de andere kant…wel eens gezien hoe ze chinese meisjes trainen tot slangenmensjes? Word je ook niet blij van.
Ik werd er ook misselijk van, en niet alleen vanwege het draaien.
Het is geen trucage hoor, die man is indd circusartist.
Je ziet ook op het laatste stukje as die man het kindje wil laten lopen dat ze dol is.
Dus lijkt me wel dat dit echt is.
gatver,
Hoofdje rakelings langs de TV, plafond, muur…
mafkees…
En als mama achter de camera zat, die ook gelijk een schop onder haar reet geven…stelletje ****
:evil: :evil:
:shock: :shock: Dat is toch niet normaal meeer
Circusartiest, dus hij weet wat hij doet??? :wall: :evil:
Wat een gelul zeg!
Dit heeft niks met een circusact te maken maar puur met mishandeling.
@jewel wrote:
Circusartiest, dus hij weet wat hij doet??? :wall: :evil:
Wat een gelul zeg!
Dit heeft niks met een circusact te maken maar puur met mishandeling.
Nee vind ik ook.
Circusartist ofniet, zo ga je niet met een kind om !!
Ik ben heel wat gewend, kan ook best “nare” dingen zien, maar hierbij had ik tranen over mijn wangen rollen!
Dit is pure kindermishandeling!!! Ik ben er nog naar van en had constant de neiging het weg te klikken, vooral het einde vond ik shocking!
Belachelijk, circus artiest of niet, hoe veel keuze heeft die kleine hier? En aangezien die hersentjes wel srewed up zullen zijn straks is hij niet in staat te verwoorden of hij dit wel wil!
En dat die kleine lacht,… :roll: :naughty: dat doen ook de hele kleine kindjes die sexueel misbruikt worden omdat ze niet beter weten!
Nee hier moet ingegrepen worden! BAH!
Oh, dit is echt erg!!! :wall: :wall: :evil: :evil:
Ik zag wel een stukje op youtube dat het op het nieuws is geweest ( in het buitenland geloof ik )
Maar bij dat filmpje zat geen geluid.
Maar ben echt benieuwd of hier iets aan gedaan is kan het nergens vinden !!
Dit kan niet echt zijn, oh mijn god wat erg.
Vreselijk kippevel over mijn lijf, zulke mensen sporen niet en erger nog ze hebben het zelf niet eens in de gaten anders zouden ze het niet eens zo dom op youtube zetten.
Circusartiest? :think:
Hij is gewoon door en door gestoord, dit doe je niet met een kind. :roll: En misschien weet hij wel wat hij doet, maar gezond kan dit never nooit niet zijn!
vind dit echt te gek voor woorden
hoe haal je het in je hoofd om dit met een kind te doen
verschrikkelijk gewoon
wat een randdebiel :evil: Laten we dat ff met hem doen en wat zware gewichten eraan hangen, weet ie gelijk hoe het voelt. Werkelijk de mensen worden steeds krankzinniger :thumbdown:
Ik heb het niet afgekeken. Afschuwelijk dit
Armen uit de kom, shaken baby, enz