dit is raar...

mijn moeder belde me op hoe ze het moest doen als ze telefonie bij haar internet wilde doen(bij haar is het lichtje eindelijk gaan schijnen… die betaalt al jaaaren te veel aan kpn)… dus ik doodleuk, och dat vraag je ff via internet aan… Staat daar dat telefonie nog niet beschikbaar is op haar adres :think: :eh: raar… want ik woon zo ongeveer naast haar… en ik heb het WEL… dus ik naar de site, voor de gein mijn postcode ingevoerd in de postcode check…











:eh: :eh: :eh:

telefonie is nog niet beschikbaar op uw adres :shock: :eh: :think: :wall: :wall:



neeeeee tuuurlijk niet… ik bel op een spook lijn :wall: :wall: :wall:



dus ga morgen maar ff bellen voor haar(zij snapt er geen jota van, behalve dan de kosten, die snapt ze dan weer wel :stuck_out_tongue: ) lijkt me stug dat ze daar geen telefonie kan krijgen, en ik wel, ondanks dat ik het niet kan…(snappen jullie he tnog?)

toch maar eens kijken op http://www.spooklijn.Nl ? :mrgreen:



zijn die een beetje te betalen?



:mrgreen: :stuck_out_tongue: :lol:

KPN? Pff breek me de bek niet open :roll:



Succes met bellen morgen.

neee kpn wil ze juist vanaf… whahaha… dus @home… net als ik… maar dat blijkt ineens niet beschikbaar te zijn in deze wijk… ja doei… daggut wel :stuck_out_tongue:

:wall: ook echt weer zo’n stom iets idd… :doh:

en dan moet jij er weer een telefoontje voor doen terwijl het bij hun dus niet klopt

Aha…Dat verklaart de boel!

:dance:



Jij hebt een spooklijn en aangezien ik die linearecta naar Sesamstraat stuur, mocht ik ze tegenkomen, kan ik jou dus NIET bellen!



(nee nog steeds niet…)

Mijn oom heeft dat ook gehad alleen dan iets anders.

Hij had op internet gekeken of hij zich voor internet kon aanmelden op zijn nieuwe adres, hij ging verhuizen.

Volgens dat systeem was internet bereikbaar op dat adres.

Hij dus de hele handel aangevraagd à 80 euro, poos geprobeerd aan te sluiten, ui eindelijk maar weer tel contact opgenomen, bleek internet oip dat adres toch niet te werken :think:

krijg ineens een heldere ingeving miekske… gebruik jij het telefoonnummer dat ik op de uitnodiging had geschreven?? Dan snap ik dat je mij niet kunt bellen :mrgreen: dat is namelijk niet goed kwam ik laatst achter whahahaha… de eerste twee cijfers moeten omgedraaid worden :wink:

hebben wij een tijd geleden gehad met UPC. Mijn buurman 2 deuren verderop had dus wel internet via UPC en toen wij het wilde aanvragen, zeiden ze dat het op ins adres nog niet mogelijk was :eh: Echt vele telefoontjes er tegenaan gepleegd en zelfs mijn buurman heeft gebeld en vroeg toen: hallo ik woon op de huppelduppad nummer 55( dat is dus zijn huisnummer he) en wil graag internet van chello. Kon niet volgens de telefoniste :lol: Ja maar ik heb het al, zei hij :evil: Wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk hadden we dus internet en bellen van UPC.



Succes er in iedere geval mee :thumbup:

Breek me de bek niet open over KPN… Bij mij werd er geld afgeschreven voor een aansluiting die er nooit is geweest! :wall: :wall: :wall:





Liefs, Broekie