Dit hadden jullie moeten zien!

We zitten in de keuken als ik vanuit de kamer hoor smakken. Ging dus even kijken wat bregje aan het doen was. Zit ze op de bank met aan iedere “borst” een po terwijl ze zelf smakgeluidjes maakt.

Dat wisten jullie nog niet he dat de teletubbies ook borstvoeding krijgen.

hahahahahahahaha geweldig

:inlove:

hehe eindelijk profijt van de borstvoedingscampagne, een kind dat bv als de normaalste zaak van de wereld ziet als voeding voor baby’s…

Wat nou flesjes??? :mrgreen: :inlove:

hahaha, leuk!!

Oh, zo’n Po! :lol: Ik dacht aan een potje! :lol:



Lief hoor! :inlove:

Hahah leuk!!



Ik heb van mezelf nog een foto met een pop aan de ‘borst’ en mijn moeder ernaast met mijn zusje… :stuck_out_tongue:

Wauw!! Wat gaaf zeg!! Lag je niet dubbel van het lachen?? Jammer dat je geen foto hebt! :inlove:

Jongste lid van de BV mafia…!! :inlove:



Wat een mooi verhaal!

Ik gaf vroeger mijn poppen en knuffels ook de borst, totdat ik voor mijn verjaardag een pop kreeg met een gat in haar mond en een bijgeleverd flesje… :sick:

Inderdaad, met deze foto erbij helemaal.

Wat een gaaaaaffff shirt!!!

En trouwens een prachtmeisje ín het shirt! :inlove:

@Xanna! wrote:

Wat een gaaaaaffff shirt!!!




Psst Xan, ze heeft ons concept gejat… :mrgreen:

:lol: …lachen hoor…Thom zit hier ook telkens naast me wanneer ik Thies de borst geef en dan met zijn plukjes (zo heten zijn knuffels,mijn oude nachthemd in tweeen geknipt) aan de borst! Inderdaad prachtig dat kinderen dat zoiets normaals vinden.

Groetjes, Monique.



P.s ;waar haal je dat shirt?

Dat shirt heeft een mailvriendin van me laten drukken. Ze heeft er nog meer maar ik weet niet of ik hier reclame voor haar mag maken.

Ze heeft alweer een nieuw ontwerp in de maak.