Ik hoorde net een reclame op de radio over korting bij disneyland.
Nu meen ik mij te herinneren dat ik ergens eens heb gehoord/gelezen dat je ook rechtstreeks of via franse( ?? ) sites kunt boeken als nederlander waardoor je alsnog vele euro’s goedkoper uit bent dan via een nederlandse site.
Heeft iemand enig idee via waar ik dat kan doen?
Volgens mij kan je alleen franse tickets kopen als je in frankrijk woont.
In het verleden heb ik wel eens via de franse disneysite geboekt maar toen ik dat laatst probeerde kwam ik steeds weer op de Nederlandse prijzen terug. Ze hebben soms in Frankrijk andere acties dan hier in Nederland.
De afgelopen tijd zijn er nogal wat acties geweest voor gratis kaarten (geen idee of ze nog gelden) zoals gratis kaart op je verjaardag, gratis kaart via anwb en mastercard. Fnac heeft ook wel eens acties met kaarten, en die kun je ook gewoon online via hun site kopen.
Ik kan je trouwens wel aanraden om even goed prijzen te vergelijken, want vooral op hotels kan dit enorm schelen. Als je in een Disneyhotel wil kan het de moeite waard te zijn om in plaats van de nederlandse de belgische expedia te bezoeken. Op die manier heb ik op 3 nachten iets van 150 euro uitgespaard.
Vaak als je arrangementen wil boeken, dus entree en hotel, ben je bij oad het voordeligst uit…
2 jaar geleden had met name holland international een groot aandeel in disneyland ( vaak was het dan ook voordeliger hier in nederland te boeken), sinds 2 jaar heeft oad het overgenomen van holland international…
Weet niet hoe je heen wilt, maar met vlieg en trein zou ik het wel even goed nachecken waar dat het voordeligst is , dat verschilt nog wel eens…
Ik heb nog een gratis entreekaart liggen van decanwb, wij gaan toch niet deze zomer dus als ik iemand gelukkig kan maken. Pb maar