Ik zag zo’n leuke verkleedkoffer van Disney. 27 euro voor de koffer en 4 disney prinsessen jurken… Ik weet alleen niet welke maat het is…
Weet iemand het hier toevallig??
vlgs mij zijn die in de maten 5-4, 5-6 jaar en 7-8 jaar, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
ProductomschrijvingNu kun je hetzelfde dragen als de Disney Prinsessen met deze leuke kledingkist vol kleding! De kledingkist bevat vier outfits: Sneeuwwitje, Doornroosje, Assepoester en Belle. Inclusief leuke accessoires. Geschikt voor de kledingmaten 98 tot 116.
lees wel allemaal slechte revieuws…
lees maar:
**** Edit beheer commerciële link verwijderd
een nichtje van ons heeft het, het is grappig, maar niet mooi afgewerkt, details ed, plus het is gewoon prutselkwaliteit 8)
zij heeft hem en is nu 5 en past het nog.
3-5 jaar… mijn ervaring is dat een vijfjarige daar niet in past… althans de mijne niet
Die dingen die langs achteren sluiten zijn snel stuk, de velcro blijft overal inhangen, dat haakt dan weer in de stof… plus snel te klein. Vaak krijg je het al amper dicht over hun eiegen kleren.
Hier in kruidvat (belgie) zijn er nu prinsessenjurken met bijhorende pop, heb er een gehaald voor lotte in maat 3-5 en die is goed qua maat.
Tijdje geleden hadden ze ook andere jurken, meer luxeversies en die waren echt groot van maat, hier liggen ze ook nog in kruidvat.
We hbben er toch maar voor gekozen iets anders te kopen voor de ladies…
Bij de kruidvat zijn ook prinsessen jurken te koop met daarbij een pop.
Die hebben wij vorige jaar gekocht en die bevallen bij ons erg goed.
Ze zijn mooi netjes en blijven goed zelfs in de wasmachine op koudewas.
Suc6 met iets verzinnen voor ze