Mijn dochtertje is helemaal verslingerd aan disneyfilms, maar helaas zijn die krengen schreeuwend duur. :roll: Het liefst heb ik de orginele dvd´s 2e hands (wel goed werkend natuurlijk).
Daarnaast ben ik op zoek naar plastic dino´s op mee te spelen. Liefst de wat grotere dino´s, die er redelijk natuurgetrouw uitzien.
Wie kan me helpen?
ik heb de dvd ratatouille voor je, ik vrrag 12,50 incl verzenden
Er is nu een actie bij Free record shop voor disney dvd’s.
2 halen 1 betalen.
Bij Toys XL en Intertoys e.d. verkopen ze plastic dino’s … Grote zijn ongeveer 4 euro p/st. Kleinere zijn 1 euro p/st. en ze hebben ook nog zakjes met dino’s bij Toys XL voor niet al te veel geld geloof ik…
deze is bijvoorbeeld maar EUR 3,99 voor 6 dino’s…
ik heb een zoontje die stapel is op alles wat met dino’s te maken heeft, en ik weet zelfs alle namen nu… :roll: :inlove:
Die dino’s van ongeveer 1 euro zijn zo’n 10 cm hoog…
Ik heb geen idee waar er hier een Toys XL zit, maar zal eens bij de Intertoys gaan neuzen dan. :thumbup:
Ik wil anders best hier voor je shoppen hoor… Dan stuur ik het op…
Dat is lief van je. :-*
Denk je dat ze door de brievenbus passen?
Ik heb gevonden dat er eentje in Rotterdam zit, misschien gaan we zondag wel ff neuzen daar. Anders geef ik nog wel een gil.
Ik ga ook ns bij de Free Record Shop kijken voor dvd´s. Zag dat ze nu bij de Blokker ook een aktie hadden.
Is goed. Succes en anders hoor ik het wel…
Zoek je nog steeds Disneydvd’s, en zo ja welke zoek je?
Jaaaah, we zijn nog steeds op zoek. We moeten er nog heel veel, dus eigenlijk te veel om op te noemen. Wel met name de wat makkelijkere verhalen. (Doornroosje, de kleine zeemeermin, Peter Pan, Lady en de vagebond e.d.).