disney club

Is dat leuk? of zonde van het geld

Ik heb het niet gedaan omdat ik het vooral heel eenzijdig vind.

Op koninginnendag kan je voor een appel en ei al die boekjes kopen.

Het is een tientje per boek en dan kies ik liever zelf uit wat ik daarvoor koop.

Ik ben gek op kinderboeken en ik heb ook de disneyboekjes gehad, maar wel gewoon 2e hands.

Dankje dan struin ik de rommelmarkt af op 30 april :mrgreen:

Zou ik idd ook doen! Bij kringloopwinkels staan ze ook vaak voor zo’n 0,50cent ofzo!

Ik vind ze overigens een verschrikking om echt voor te lezen, zo slecht geschreven. Maar de kinderen vinden met name de plaatjes wel leuk om gewoon lekker te lezen/kijken.

die boekjes zou ik idd. niet nieuw kopen.

Zelf vind ik ze niet zo leuk, de plaatjes niet en de tekst ook niet. De kids vinden het soms wel leuk om er 1 door te bladeren maar ook wel heel soms eigenlijk.

Zou er dus lekker 2e hands wat kopen :thumbup:

Ik heb nu al 4 boekjes liggen,zonder lid te zijn. Inderdaad gewoon op rommelmarkten e.d.

Na 4 a 5 boekjes ben je er wel klaar mee denk ik.

Ow ik vind het erg leuk…

Vroeger was ik daar zelf ook lid van en heb alle boekjes bij elkaar gespaard. Maar die liggen bij mijn vader en daar heb ik geen contact meer mee dus naar die boekjes kan ik fluiten.

Misschien dat ik over een tijdje ofzo lid ga worden, want er zit ook regelmatig wat extra’s bij. En de ‘nieuwe’ boekjes zien er net wat mooier uit dan de oudere boekjes.

Hier ook lid. Leuk hoor ook met een cdtje erbij.

Mijn ouders waren vroeger ook lid. Hebben denk ik een stuk of 25 boekjes.

Als J. daar slaapt wil hij altijd dat er uit zo’n boek wordt voorgelezen.

Zelf ben ik een jaartje lid geweest. En ook hier voor het slapen gaan wordt meestal gekozen voor een boek van de disney club.

De cd’s beginnen nu pas leuk te worden voor hem.

Ik vind ze ook geweldig, elke maand een boekje en vaak een cdtje erbij vind ze zelf ook leuk om voor te lezen.

@mandy_d. wrote:

Ik heb nu al 4 boekjes liggen,zonder lid te zijn. Inderdaad gewoon op rommelmarkten e.d.

Volgens mij heb ik er minstens 100 staan…

Ik kreeg ze vroeger met s’klaas/kerst ofzo en ik heb ze zelf ook nog een tijdje gespaard.

Ik zou ze nu eerder op een rommelmarkt kopen, want ze zijn vrij duur, maar ik betaalde geen 10 euro per boekje volgens mij???

Geen idee hoeveel wel, maar vast geen 10 euro, dan zou het 20 p/mnd zijn geweest en zo gek was ik dacht niet???

wij zijn ook lid, al weer meer dan een jaar volgens mij. In het begin waren het veel bekende verhaaltjes, nu vind ik de variatie wat minder worden en zit ik er idd over na te denken om he stop te zetten.

De boekjes (met cd waar het verhaar en 1 liedje op staan) komen 1 keer in de 5 a 6 weken en kosten 9,25…best veel geld zo bij elkaar trouwens.

Hier ook lid… Verôn vind het helemaal geweldig en vraagt geregeld mama is er post voor mij. En pakt ook vaak deze boekjes om te lezen. Wij lezen ze dan voor voor het slapen gaan.

Dus hier zeker een succes denk dat het ook ligt aan de intresse in lezen :wink:

@annette77 wrote:

@mandy_d. wrote:

Volgens mij heb ik er minstens 100 staan…

Ik kreeg ze vroeger met s’klaas/kerst ofzo en ik heb ze zelf ook nog een tijdje gespaard.

Ik zou ze nu eerder op een rommelmarkt kopen, want ze zijn vrij duur, maar ik betaalde geen 10 euro per boekje volgens mij???

Geen idee hoeveel wel, maar vast geen 10 euro, dan zou het 20 p/mnd zijn geweest en zo gek was ik dacht niet???

Het gaat ons hier ook niet zozeer om de kosten. Het zal vast meevallen. Vind variatie ook een afweging. De heren hebben al een overvolle boekenkast, alles wordt regelmatig gelezen en ze halen 1x per maand nog 3 a 4 boeken per persoon uit de bieb. Elke dag alleen maar Disney,dat gebeurt hier niet. Ze vinden steeds weer nieuwe boeken veel leuker. Soms leesboeken,maar bij Jo zijn informatieven boeken ook erg in trek.

Om die reden zou ik geen lid willen zijn van 1 club.

Mijn man is al heel lang (te lang) lid van de ECI. Als het moet kunnen we daar ook e.e.a. halen.

Leesvoer genoeg hier. Elke avond Disneyboeken lezen zou ik zelf een beetje zout van worden denk ik.

Wij hadden ze vroeger thuis wel trouwens.

hier ook lid geweest, 1,5 jaar ongeveer, misschien 2 weet het niet. Toch maar opgezegd want tja… 10 euro een boekje is idd erg duur alhoewel Elise het erg leuke boekjes vind, vooral de prinsessenboekjes en de pooh boekjes. Voor Jesse hebben we er ook al een paar, want Cars e.d. zat er ook tussen maar na 2 jaar was het wel genoeg… boekjes zat op voorraad en ondanks dat we niet ‘alles’ hebben kunnen we als we nog wat bij willen zo wel kopen op een rommelmarkt, al is dat dan de oude versie. De nieuwe heeft een gladde kaft en idd CD erbij, ziet er wel mooier uit, maar de verhalen blijven hetzelfde.

Als je lid wilt worden zou ik het een half jaartje doen, evt. thema’s die je niet leuk vind terugsturen dan heb je al een leuk voorraadje… en later evt. bijkopen.

hoi, ik ben geloof een paar maanden lid geweest en toen vond ik het genoeg. Nu pak ze graag juist die boekjes dus ga op internet struinen. Maar daar zitten niet die luistercd’s bij.

Via andere site vanavond een aanbieding voor 2 boekjes voor 9,25 euro ingevuld. Vind ik ze niet leuk dan gaan ze terug. :smiley: