Discussie: dreumes zoekt grens

Anders ik wel!

Kippenvel van kop tot teen… :?



Ook van mij héél veel sterkte gewenst!!

Ja, zo’n bericht relativeert alles zo enorm. Ik ga even lezen bij de nov 2004 mama’s.

Arm manneke! En wat zullen zijn mama en papa geschrokken zijn!

En hier zit ik me druk te maken omdat Myrthe hoge koorts heeft. :wink:

Ik hoop dat het snel beter gaat met Connor!

:-*

Sanne

@S@nne wrote:

En hier zit ik me druk te maken omdat Myrthe hoge koorts heeft. :wink:

:-*

Sanne




Ja hier nog zo eentje :oops: Onze kleine kwakkelt al een tijdje en nu heeft hij al 2 dagen hoge koorts… ik ga straks naar de huisarts… ik maak me hoop ik druk om niets, maar krijg het niet uit mijn hoofd…

@pientje wrote:

Ja hier nog zo eentje :oops: Onze kleine kwakkelt al een tijdje en nu heeft hij al 2 dagen hoge koorts… ik ga straks naar de huisarts… ik maak me hoop ik druk om niets, maar krijg het niet uit mijn hoofd…


Ik heb hier al met een glas tegen dat ene verdwaalde vlekje op Myrthe’s rug staan drukken. :wink: Het verdween niet, maar ik vermoed dat het een moedervlekje is? Straks gaat d’r romper weer omhoog hoor! (nooit gedacht dat ik zo onder de indruk zou zijn van flinke koorts. Moederschap maakt je blijkbaar zo kwetsbaar…)

Ik zal voor je duimen dat je je inderdaad druk maakt om niets. Dat is gelukkig meestal het geval.

Laat je even weten wat de huisarts zei?

:-*

Sanne

Hoe is het met de zoektocht onder de romper :mrgreen: Erg he dit soort verhalen allemaal…



(oja, mijn relaas staat hiero :oops: :oops:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=15896 )



Bij een nog andere bezorgde mama :?

Ik ga er altijd gewoon met mijn vinger overheen ipv met een glas te rollen. Vind ik iets makkelijker. :mrgreen:



Maar wat voor variant heeft Connor dan eigenlijk?

Niet de sepsis toch? Want dan hadden ze die vlekken toch wel gezien?

Van wat ik heb gelezen kwam de HVO nogal als een verrassing.

Ik heb geen idee welke vorm van HVO Connor heeft…de onderzoeken zullen dat nog uit moeten wijzen.



Maar zullen we na het positieve nieuws van vandaag weer on-topic komen?

Ik denk dat dreumessen niet zozeer weten dat iets wel of niet mag, maar dat het meer is dat ze de reactie weten. Isabel vindt het heel interessant om aan de televisieknopjes te komen, omdat wij dan gaan roepen dat dat niet mag en daar boos bij gaan kijken. Het ondeugende smoeltje dat ze daarbij trekt komt denk ik doordat ze zich dan al helemaal zit te verkneukelen op wat komen gaat… :mrgreen:

Hee wauw, zelfs hier is mijn boefje te sprake gekomen. Wat lief :inlove:



Maar ik zal eens even kort op jullie duscussie reageren. Kijk dat NEE knikken en het dan toch doen, dat doet Connor ook. Ik denk dat het idd imitatie is. Over een tijdje gaat ie het pas allemaal begrijpen. Ik zie het zo. Vanaf bijv 9 maanden kan ie pappa zeggen. Maar dat betekend toch ook niet dat ik dat hem toen pas ben gaan leren ?? Door 9 mnd lang 25 keer per dag pappa te zeggen, heeft hij het uiteindelijk geleerd. Op diezelfde manier moet hij nu gebarentaal leren. Wij voelen ons als mongolen door steeds die gebaren te doen, en hij snapt het toch niet (reageren veel mensen). Maar uiteindelijk zal hij het na gaan doen, net als met bijv pappa zeggen. En zo is het denk ik ook met leren wat wel en niet mag. Wij als ouders STUG vol blijven houden, en uiteindelijk GAAN ze het snappen.



Maar ik geloof dus echt niet dat Connor denkt “laat ik nu eens aan de DVD speler zitten om mamma te pesten” :hand: Of “laat ik eens midden in de nacht gaan huilen en net doen alsof ik bang ben”.



:-* Jeanine