Discreet voeden in het openbaar

@marijke79 wrote:

sommige kindjes drinken idd rustiger in een aparte ruimte dan in het openbaar, dus ik vind het een lieve vraag!!




ons jongste mannetje krijgt nu al afentoe van die ‘buien’.

En dat vind ik dus niet grappig… want met nog 3 kinderen… is het bijna altijd wel rumoerig en laatst wou hij dus niet drinken in de woonkamer met 3 stuiterballen om ons heen (gek he :roll: ).



Dus wie weet zit ik ooit ook nog weleens ergens achteraf te voeden, omdat mijn kind anders niet wil drinken… (hoop het toch niet, want dan gaat het ‘het is zo makkelijk, het kan overal’ effect er een beetje af :wink: ).

Ik ben zo blij dat Collin gewoon overal eet… maakt niet uit hoed ruk het is en dat heb ik met kolven gelukkig ook

@fiep klophout wrote:

ook in disney zijn vast wat rustigere plekjes te vinden, .




Ik weet niet of het nog zo is, maar ik denk het haast wel. Toen ik lang geleden met mijn baby-nichtje in Disney was waren er bij de verschoonruimtes prachtige ‘nursing-rooms’, compleet met schommelstoel, magnetron om flesjes te warmen etc. Met mijn eigen kinderen ben ik nooit gegaan toen ze zo klein waren en heb ik er dus ook niet meer op gelet, maar ik denk haast dat het er nog wel is.

@lenie wrote:

Ik ben zo blij dat Collin gewoon overal eet… maakt niet uit hoed ruk het is en dat heb ik met kolven gelukkig ook




Oh, dat vind ik knap :clap:

Voeden in het openbaar, daar heb ik niet zoveel moeite mee (alhoewel ik wel een beetje in een hoek ergens ga zitten :wink: ), maar kolven… Pfff, dat vind ik al bijna vervelend als m’n man erbij is… :shock:

@fiep klophout wrote:

ook in disney zijn vast wat rustigere plekjes te vinden, en dus vooral een sjaal oid meenemen om de buitenwereld een beetje te kunnen afsluiten.

En wat ik op zulke dagen doe (zoals op bevrijdingsfestival waar ze niet per se zin heeft om zich even lekker te concentreren op drinken) is gewoon heel vaak aanleggen. Heel vaak een paar slokjes is uiteindelijk natuurlijk ook gewoon veel melk. En die paar slokjes kosten ook niet heel veel tijd.




thanks voor de tip!

ze wil hier thuis ook niet vaak meer sinds ze bijvoeding heeft (vind ze veel lekkerder) :lol:

hoeveel moeten ze nog hebben met de leeftijd van 7 maanden 3 voedingen genoeg? :think:

@mamaMarije wrote:

@marijke79 wrote:
sommige kindjes drinken idd rustiger in een aparte ruimte dan in het openbaar, dus ik vind het een lieve vraag!!




ons jongste mannetje krijgt nu al afentoe van die ‘buien’.

En dat vind ik dus niet grappig… want met nog 3 kinderen… is het bijna altijd wel rumoerig en laatst wou hij dus niet drinken in de woonkamer met 3 stuiterballen om ons heen (gek he :roll: ).



Dus wie weet zit ik ooit ook nog weleens ergens achteraf te voeden, omdat mijn kind anders niet wil drinken… (hoop het toch niet, want dan gaat het ‘het is zo makkelijk, het kan overal’ effect er een beetje af :wink: ).




ja dat overal effect is er hier al lang af ze wil nergens drinken en als hub of nikki er zijn ook niet :roll:

@lenie wrote:

Ik ben zo blij dat Collin gewoon overal eet… maakt niet uit hoed ruk het is en dat heb ik met kolven gelukkig ook




w8 maar tot ie ouder is :mrgreen:

@marieke_dm wrote:

@lenie wrote:
Ik ben zo blij dat Collin gewoon overal eet… maakt niet uit hoed ruk het is en dat heb ik met kolven gelukkig ook




Oh, dat vind ik knap :clap:

Voeden in het openbaar, daar heb ik niet zoveel moeite mee (alhoewel ik wel een beetje in een hoek ergens ga zitten :wink: ), maar kolven… Pfff, dat vind ik al bijna vervelend als m’n man erbij is… :shock:




Kolven doe ik thuis wel met visite maar niet op straat hoor… Dan is Collin vaak toch bij mij.

@lenie wrote:

@marieke_dm wrote:
@lenie wrote:
Ik ben zo blij dat Collin gewoon overal eet… maakt niet uit hoed ruk het is en dat heb ik met kolven gelukkig ook




Oh, dat vind ik knap :clap:

Voeden in het openbaar, daar heb ik niet zoveel moeite mee (alhoewel ik wel een beetje in een hoek ergens ga zitten :wink: ), maar kolven… Pfff, dat vind ik al bijna vervelend als m’n man erbij is… :shock:




Kolven doe ik thuis wel met visite maar niet op straat hoor… Dan is Collin vaak toch bij mij.




Nog steeds knap :smiley:

Ik zou dat echt niet met visite kunnen. Dan zou ik even boven gaan zitten denk ik :oops: