Dirkje: muisje en/of varkentje

Allebei mijn meiden hebben een knuffel van Dirkje, waar ze niet zonder kunnen. De oudste heeft een varkentje. Deze is helemaal roze, is een zachte lap met een kleine varkenshoofdje aan 1 punt.



De jongste heeft een muisje. Deze is ook roze, is ook een zachte lap met een klein muizenhoofdje (deze is grijs!).



Wie heeft er toevallig nog 1 van deze knuffels ongebruikt liggen? Ik wil graag van beide knuffels een reserve, aangezien ik de reserve van de oudste al kwijt ben geraakt en voor de jongste nooit een reserve heb gevonden in de winkels.

Ik heb hier volgens mij geen knuffel die aan die beschrijvingen voldoen. Echter een foto van de knuffels die je zoekt zou denk ik meer kans geven een reserve te kunnen vinden. :thumbup:



Succes met zoeken.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik heb op een site ook zo’n varkentje als jij beschrijft besteld. Het is namelijk ook de favo van mijn zoontje.



Als je wil kan ik je die site wel pb’en. Grote kans dat ze daar dat muisje ook hebben als je even zoekt.

Ik hoor het wel.

Muiz nog bedankt voor de link. Maar ze hebben ze niet meer, kunnen er ook niet meer aankomen :frowning: