Dirk Scheele

Ik heb net bevestiging gekregen dat wij plaatsen hebben voor de voorstelling van 19 februari., van Dirk Scheele en dikkie dik en zn vriendjes :dance:

En ook nog bij het theater in onze woonplaats lekker dichtbij dus :mrgreen:

Ik had het theater gevraagd om plaatsen zover mogelijk voorin ivm Melinda dr ogen die kan ze niet scherp stellen op grote afstand, ze hebben ons keurig 3 plaatsen op de 1e rij gegeven :thumbup:

Wie is wel eens naar Dirk Scheele geweest??

Was het leuk :smiley:

Wij zijn 2 jaar geleden geweest.

Erg leuk, voor Imke helaas te veel indrukken. Alle mensen, harde muziek en alles wat er om heen gebeurde.

Voorstelling was toen erg leuk.

Ik begreep van een vriendin dat de show heel leuk is maar dat mr Scheele in het echt nogal een eikel is (tenminste als een kind hem na een show iets vraagt reageert hij niet altijd even vriendelijk…).

Maar wij hebben hier 2 cd’s en die vinden de kids super leuk!

Dus wat leuk dat je er heen gaat!

@MamavanImke wrote:

Wij zijn 2 jaar geleden geweest.

Erg leuk, voor Imke helaas te veel indrukken. Alle mensen, harde muziek en alles wat er om heen gebeurde.

Voorstelling was toen erg leuk.

Dat is met Melinda dus ook maar afwachten , maar we gaan ervoor :mrgreen:

Wij zijn vorig jaar geweest en het was erg leuk, leuke liedjes en dansjes die erbij horen.

Als hij weer hier zou komen zou ik er met wessel weer heen gaan.

Veel plezier!!

Wij zijn vorig jaar geweest.

Vonden het geweldig. Was voor Jesse z’n 2e theater voorstelling, dus die was nog wat onwennig.

Na afloop mocht je met Dirk (en Joes) op de foto. Veel kindjes wilde dat en dat deed hij heel leuk. Kreeg ook nog een handtekening van hem!

Maar heb 5 of 6 CD’s van de beste man en ze zingen ze allemaal mee.

Soms vraagt Jesse nog wel eens of we weer naar die meneer gaan, maar helaas hij draait bij ons niet in de buurt met de nieuwe show (wel in Rotterdam, maar die maand gaan we ook al naar een andere voorstelling, dus dat vind ik een beetje te veel van het goede worden).

Hopelijk volgend najaar weer!

wij zijn ook een tijd terug eens na Dirk geweest

echt enorm leuk !!

ik zou zo weer gaan :wink:

@Marite wrote:

Ik begreep van een vriendin dat de show heel leuk is maar dat mr Scheele in het echt nogal een eikel is (tenminste als een kind hem na een show iets vraagt reageert hij niet altijd even vriendelijk…).

Is dit op basis van een ervaring???

Ik ben jaren geleden geweest en het was hartstikke leuk. Wij hadden geen zitplaatsen (was in de paradiso) maar hadden dus heerlijke ruimte om te dansen. :wink:

Ik hoorde laatst ergens kerstliedjes van hem, dacht toen nog van dat is wel leuk om te hebben.

@Bella wrote:

Ik hoorde laatst ergens kerstliedjes van hem, dacht toen nog van dat is wel leuk om te hebben.

Die cd hebben wij van hem. Is hier grijs gedraaid. Helaas met krassen. Erg jammer.

Cd is ontzettend leuk.

Wij gaan in april!

Hij was vd zomer hier ook in de buurt, was superleuk! Meike was toen echt de kleinste fan, maar zingt heel veel liedjes mee, zo leuk!

@Madre wrote:

@Marite wrote:

Is dit op basis van een ervaring???

Ik ben jaren geleden geweest en het was hartstikke leuk. Wij hadden geen zitplaatsen (was in de paradiso) maar hadden dus heerlijke ruimte om te dansen. :wink:

Ja meerdere.
:P Misschien had hij toen gewoon geen goede avond(en) ofzo...

Maar hier vinden ze de muziek erg leuk, wij hebben nu de kerst/oud+nieuw cd erin zitten. :dance:

wij gaan ook in april :lol: :lol:

vorig jaar ook nar een optreden van hem geweest, en dat vond fietje al helemaal geweldig, dus die zal deze voorstelling ook wel erg leuk vinden verwacht ik!

Ik ben afgelopen voorjaar geweest met de jongste. Ze vond het erg leuk (en ikke ook!) Jammer dat meedansen in een theater wat lastig is, maar verder zou ik zo weer gaan.

Hij is eens op het kdv van Jim en Sem geweest ( die deden altijd zulke leuke dingen, laatst was er een voorstelling van Woezel en Pip incl. babette van Veen, exht geweldig!) en daar is Dirk erg in de smaak gevallen, dat was net voor hij op tv kwam met zijn programma.

De kinderen vind Dirk scheele geweldig.

Straks heb je in Hoogeveen ook weer het Peuterfestival, dat is zoooooooo leuk. Ben je er wel eens geweest.

Nee nog niet geweest dus dat is ook wat :smiley:

hier geloof ik 3 keer geweest, eerste keer was n behoorlijk jong, volgens mij nog 2, en heeft ie met open mond de hele (dikkie dik) show zitten kijken, tweede keer mocht ie op het podium om op een pan te slaan, en de laatste keer was afgelopen zomer, dacht dat ie misschien al een beetje aan de oude kant was, maar hij ging echt helemaal uit zijn plaat.

@fiep klophout wrote:

hier geloof ik 3 keer geweest, eerste keer was n behoorlijk jong, volgens mij nog 2, en heeft ie met open mond de hele (dikkie dik) show zitten kijken, tweede keer mocht ie op het podium om op een pan te slaan, en de laatste keer was afgelopen zomer, dacht dat ie misschien al een beetje aan de oude kant was, maar hij ging echt helemaal uit zijn plaat.

Dat is mooi om te lezen, wij gaan in mei, en ik was idd bang dat hij er dan te groot voor is. Maar op tv kijkt hij nog steeds, en de cd is 1 van zijn favorieten. Zal wel loslopen dus hopelijk!

Het is nog afwachten of we heen kunnen morgen :frowning:

Melinda is met 38.5 naar bed gegaan en niet echt fit

En de kosten van de kaartjes krijgen we bij annulering niet terug :thumbdown: