Direct zwanger na Mirena!

Hoi allemaal,



6 jaar geleden schreef ik actief mee op dit forum. Enorme kinderwens, 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden en uiteindelijk dus 5,5 jaar geleden moeder geworden van een prachtige meid.



Nu inmiddels een tijdje verder, inmiddels 4 jaar gescheiden van mijn ex. Mijn huidige vriend en ik hebben een kinderwens en besloten om mijn spiraal te laten verwijderen. Hij heeft met zijn ex 3x een mk gehad, ik heb er 2 jaar over gedaan om zwanger te raken met m’n eerste man… We dachten dat het nu wel even zou gaan duren.



24 maart is m’n spiraal verwijderd. 2 dagen daarna had ik een bloedinkje van 1 dag. Ik schreef dat toe aan het verwijderen van de spiraal èn het uitstrijkje (baarmoederhals-bevolkingsonderzoek) dat toen meteen gemaakt is. Een week na het verwijderen van m’n spiraal voelde ik me al niet zo lekker. Bij vlagen misselijk, daarna ook pijnlijke borsten, gespannen buik… en vorige week maandag (3 weken na het verwijderen van m’n spiraal) hadden we een heeeel licht positieve test… Woensdagochtend een ClearBlue, positief met 2-3 na conceptie…

Woensdagavond is Moeders Voor Moeders geweest, wederom positieve test.



Omdat ik geen menstruatie heb gehad, heb ik dus geen idee hoe ver ik nu ben… Het maakt me enorm onzeker, zeker gezien ons beider verleden. Zijn er meer die dit hebben meegemaakt?