Direct Thuiswerk??

Hallo,



Heeft iemand ervaring met Direct Thuiswerk?

Ik krijg contstant mail van hen, maar verder dan de opdrachten die ze bieden kan ik niet veel vinden op hun site.

Dus ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar ervaringen.

Daar is onlangs iets op het nieuws van langsgekomen.

Dat blijken oplichters te zijn, die je box volspammen met mail over thuiswerk, dan verwijzen ze naar een site, die is niet duidelijk wat betreft informatie, en dan moet je een 0900 nummer bellen, tegen betaling, waarbij je heel lang aan het lijntje gehouden wordt en het uiteindelijk niets blijkt te zijn.

De Opta heeft hen een huizenhoge boete gegeven, loopt in de miljoenen.

Ik dacht al dat er iets niet klopte. Niet dat ik op zoek ben, heb een kantoor baan, maar ik kreeg een raar geveol hierbij. En dat klopte dus wel!

Jep hoorde gisteren op de radio dat ze een boete vd opta opgelegd hebben gekregen van 500 duizend euro…een schijntje als je bedenkt dat ze er meer dan 1,5 miljoen euro aan verdient hebben :shock:

Klopt, heb er ook ervaring mee, maar dan met een andere dienst voor thuiswerk.

Je krijgt mailtjes met allemaal leuke dingen om thuis te doen. daarna krijg je de site door, maar je moet een nummer bellen op actief op de site te kunnen.

Nou dat doe je dan ( :wall: :wall: ) en vervolgens kan je nog niet op de site. Maar je bent wel al een stuk centjes kwijt. :wall: :wall:

Ik kreeg ook mail van hun met

Thuiswerk - NU, alvast voor het EK!



Ik had zoiets van uh? hoe kom ik eraan, maar beter HOE kom ik er van af?



Het zijn dus oplichters! maar wel oplociters die mijn mailbox vol spammen! :shock:

Niet aan beginnen… Is geen zuivere koffie daar. :hand: Zie boete die ze opgelegd hebben gekregen van de OPTA.

Ik krijg er gelukkig geen mail van

Dus gewoon meteen verwijderen als je zo’n mailtje wel krijgt :thumbup:

Legitiem thuiswerk is bijna niet te vinden… negen van de tien keer zijn het oplichters.

Enige wat ik weet is een bedrijf in Ijmuiden is legaal.

Heb er zelf voor gewerkt maar bij liep er wat mis (ik was verhuist vergeten bonnen terug te geven dus geen geld.)

Mijn zus werkte er ook voor, heel lang terug me moeder haalde het met een touringcar op (ze was chauffeur bij Jn de Wt.) En gooide alles onderin, me zus is altijd netjes betaald soms zelfs teveel.