j.oshua is eigenlijk vanaf het begin een goede slaper geweest. Sliep snel door en de bv liep ook altijd goed. Kwam altijd netjes aan en kwam zon vijf keer per dag.
Nu heb ik zon vier weken geleden de mirena laten pkaatsen. Vanaf toen slaapt hij niet meer door en red hij het niet meer om vier uur tussen voedingen te laten zitten. Vaak maar Max drie uur. Is tussen de voedingen door onrustiger en slaapt slechter.
Kan dit door de mirena komen ondanks dat er gezegd wordt dat deze geen invloed zou hebben op de bv of zou er een andere reden kunnen zijn?
naar mijn weten hebben best veel vrouwen last van terugloop door de toch hormonale anti conceptie.
Het mag dan een lagere dosis zijn, het blijven hormonen die niet zo goed samen gaan met de produktie van bv.
Kan dat ook echt weken duren? Want het duurt inmiddels al 4 weken.
heb inmiddels beetje lopen zoeken en gaat vaak pas over bij verwijderen van het spiraaltje… de afgifte van de hormonen is hoe laag ook wel continu… en dus zal er continu invloed zijn op je produktie…
Pfff…fijn om te weten. Nou ja, dan moeten we maar van de extra voedingen genieten en hopen dat hij overdag weer beter gaan slapen.
goh, dit wist ik ook niet, ik was juist van plan om binnenkort een spiraal te laten zetten, omdat ik toch nooit meer aan de pil wil en dat ook niet samen gaat met bv en ik dacht dat de spiraal geen invloed op de bv had…
Tja bij mij dus niet, maar dat kan wel met hormonale ac. Maar ik vraag het me af hoor, dan moet je er wel erg gevoelig voor zijn. Het zijn echt hele kleine lokale hoeveelheden.
Ik heb nooit enig verschil gemerkt.