dingen duidelijk maken

charity liep vandaag met ons met de hondjes. ze had van ons allebei een handje. toen lieten we even los. ze liep naar mijn vriend en wees naar hem en zei die en toen wees ze naar haar handje en zei die. zo lief hoe ze dat dan duidelijk maakt.

gister ging mijn vriend met haar in de werkbus zitten vind ze zo leuk achter het stuur. en hij stond aan de andere kant met de deur open zei ze tegen hem kom zit da en wees ze naar de stoel naast haar.

toen straks zaten we samen plaatjes te kijken op de laptop en ik stond op zegt ze neeeee zitte da.

zzzzoooooooooooo lief hoe ze dat nu begint te doen!!!

Geweldig he!

Lekker van genieten!

supergaaf is dat he!!

echt genieten ja!

niet alleen lief dat ze dingen duidelijk maakt, maar ook dat ze kennelijk gek van je vriend is :inlove: !

ik wist geeneens dat je een vriend had, hoe lang zijn jullie nu samen?

@SeeSeeEm wrote:

niet alleen lief dat ze dingen duidelijk maakt, maar ook dat ze kennelijk gek van je vriend is :inlove: !

we zijn nu 3 maanden samen daarvoor is het 3 maanden uitgeweest en daarvoor zijn we 7 maanden samen geweest.

ja leuk he hoe slim die kleintjes gaan worden :inlove:

Moet zeggen dat mijn knulletje ook heel goed duidelijk kan maken wat hij niet wil :mrgreen:

Alleen is dit niet altijd even schattig :wink:

hahaha, wat schattig!!!

@charity wrote:

@SeeSeeEm wrote:

we zijn nu 3 maanden samen daarvoor is het 3 maanden uitgeweest en daarvoor zijn we 7 maanden samen geweest.

sorry, ik was in de war met Chantal :oops:

Wat goed van Charity!

Isana begint ook steeds meer.

Op een gegeven moment bemoeide Samila zich teveel met haar aan de etenstafel. Samila was wat naar haar toegebogen.

Zegt ze± nee! sittuh uh uh!!