Ik werd denet opgebeld door zo’n verkopertje dat ze mij een fantastische mooie prijs mogen aanbieden… een dinerbon
Alles mooi en fijn en het zal vast wel een verkoop dingetje zijn geweest maar ik zei toch maar dat ik niet geïntresseerd was…
Vroeg die of ik niet toevallig kleinkinderen had waar ik de bon dan aan kon ‘slijten’ ik stond eff met m’n mond open van verbazing… kleinkinderen hoe oud dacht die gozer wel niet dat ik was :think: :think:
Zelfs als ik al kinderen zou hebben zouden zelfs die nog TE jong zijn om ook al kinderen te hebben pfft
Dacht dat callcenters meestal wel een beetje alle gegevens hadden van de personen die ze bellen…
even ter verduidelijking ik ben dus 20
wat is trouwens die site waar je je kan afmelden voor al die stomme cal center belletjes dat wachten als ze eenmaal gebeld hebben duurd me te lang aangezien ze maar 1 woord per minuut zeggen :roll:
Is dat niet bel-me-niet ofzo? Wordt ook altijd ziek van die belletjes! Maar maak dr tegenwoordig een sport van ze snel af te wimpelen…
idd bel me niet of infofilter
kreeg vorige week een telefoontje dat ik een puzzelmagezin twv van 20 euro had gewoon en kortingsbonnen twv van 50 eruo maar of ik dan wel de verzendkosten wilde betalen :mrgreen: . dacht het toch van niet he.
ik heb nog nergens een puzzelboekje gezien van 20euro.
Meen me te herinneren dat ze zij dat er 150 puzzels in stonden.
uh, wat kost een puzzelboekje , juist 3 a 4 euro
Zo heeee dat is dan wel een heul dik puzzelmagazine. :shock: