dillemma-> ivm overtijd->ks of inleiden

Ik zou zeker weten voor inleiden gaan. Ik heb namelijk een keizersnede gehad en hoewel me dat heel erg is meegevallen (ook het herstel) blijkt nu dat het litteken (die van de baarmoeder) nooit goed genezen is waardoor als ik nu weer zwanger zou worden ik nooit meer op de normale manier kan bevallen omdat het risico dan te groot is dat mijn baarmoeder scheurt.



Ik heb toen ook niet zelf gekozen voor een keizersnede maar als ik het over moest doen en mocht kiezen dan zou ik er dus nooit voor kiezen.



Succes met je beslissing.

Ik kan je alleen maar zeggen dat ik een geplande ks heb gehad en dat me dit reuze meeviel. De eerste drie dagen waren het ergste, maar daarna ging het wel weer (hoewel ik de eerste twee weken wel blij was dat mij man thuis was).



Na twee weken voelde ik me zelfs beter dan na de eerste gewone bevalling. De hechtingen van het inscheuren deden meer zeer dan die van de ks. Het is en blijft een zware operatie, maar ik stond er verbaasd van hoe snel ik weer herstelde. Na zes weken had ik vrijwel nergens last meer van.

Hoi Claudia,



vreselijk he dat over tijd lopen, lijkt langer te duren dan heel die zwangerschap. Je bent het hele zwanger zijn gewoon zat, kan niets meer, verlangt er naar om je gewoon om te kunnen draaien in bed en lekker te kunnen slapen zonder dat je blaas als voetbal wordt gebruikt. Een en al herkenning hier.



Bij Stijn was ik 13 dagen over tijd toen ik naar de gyn ging en hij keek en alles zat pot en potdicht. Daarom werd ik opgenomen en kreeg een veter met hormonen in gebracht om de boel wat te weken zodat ik de volgende dag ingeleid zou worden.



Toen ik rond half zes die middag ging plassen viel de veter er echter uit. :think: Nou ja dacht ik nog het zal wel. nee hoor, ik werd door een vk naar de verlosafdeling gebracht (dacht nog wat doe ik hier, voel niets) en een uur en negen minuten later lag ik met mijn kleine spookje op mijn buik in plaats van er in.



Meid, ik hoop zo dat het met jou ook zo goed en vlug zal gaan. Na al dat wachten verdien je gewoon een supermakkelijke en vlugge bevalling en goed herstel. Zelf heb ik niet een nawee gehad of andere klachten. Echt zou het morgen weer doen.



Wat er ook gebeurt ik wens je alle sterkte van de hele wereld!