dilemma

Wij hebben 1,5 jaar geleden ons katertje na het asiel gebracht. Hij bleef de boel maar onder plassen.

Hij werd geterroriseerd door onze andere kat. Van alles geprobeerd, feliway, medicatie , ander voer. Niks hielp

Met pijn in mijn hart hebben we hem naar het asiel gebracht. IK heb het heel lang moeilijk mee gehad. De site van het asiel in de gaten houden of hij weer herplaatst was Gelukkig had hij snel een nieuw baasje.

ALs het om de haren gaat zal ik ze niet wegdoen. Beetje weerstand is goed voor kinderen

Juist D.

Daarom schreef ik ook. Nu wij ze in de bench hebben, gaat het goed. Komen ze nergens waar ze niet mogen komen.

En ben je het niet eens met benches, dan kun je ze altijd als jij er niet bent buiten de woonkamer houden. Ze bijvoorbeeld op de gang, eigen kamer of zo te houden…

@Lucky80 wrote:

En ja, misschien ben ik ook wel een overdreven poetser, maar ik heb er gewoon een hekel aan als ik de kleine 's ochtends in de box zet en hij compleet onder de haren zit omdat er een kat 's nachts in de box is gaan liggen…
Even heel praktisch; wij haalden het boxkleed eruit 's avonds of als we weg waren. De bodem van de box is heel makkelijk even snel af te doen met een doekje. En ook als ik bijv even naar boven ging om een luier te verwisselen met dochter klapte ik het boxkleed even dubbel. Nu gingen die van mij maar zelden in de box, maar het voorkomt dat je kind in de box onder de haren komt te zitten.

ik hang ook het boxkleed over de rand van de box als ik niet in de kamer ben. en snachts zitten ze op hun eigen kamer.