Dilemma, wil niet stoppen maar wil ook een ei...

Geef al bijna een jaar BV en gaat super goed. luuk krijgt nog best veel BV (minimaal 4 per dag).

Ben nu twee keer ongesteld geweest, maat heg is nog erg onregelmatig. Deze maand ovu testen gebruikt, maar was niet positief. Denk dat ik nog geen eisprong heb gehad.

Zou graag voor een tweede willen gaan maar dan moet ik denk ik toch stoppen met BV terwijl ik er nog zo van geniet en m’n mannetje ook… Herkenbaar voor iemand? Heeft iemand nog tips? Vind het een moeilijke beslissing. Als ik dan lees op BV.com dat het soms wel 2 jaar duurt voor je weer vruchtbaar bent… Help!!

Of je moet stoppen kan ik niet voor jou bepalen, weet niet hoe sterk jouw kinderwens is… wat ik wel weet is dat ik tijdens mijn hele BV periode gewoon ongesteld ben geweest… dus zwanger geworden terwijl nr 1 nog aan mijn borst hing… Misschien even een maandje of 3 aankijken? Wil je dat niet, en dat snap ik, die liefde voor een 2e kan erg sterk zijn… dan toch stoppen en hopen dat je menstruatie snel op gang komt…



Als je ongesteld word heb je sowieso een eisprong gehad toch? :think:



wat dat betreft voel ik me soms een halve man… heb daar ‘de ballen’ verstand van… :mrgreen:

als je ongesteld bent geweest heb je idd een eisprong

ikz ou zeggen gewoon er voor gaan steeds, en bv blijven geven je hoort heel vaak dat mensen ook tijdens de BV zwanger worden hoor!!

Ik blijf het moeilijk vinden. Kijk het denk ik inderdaad nog even aan… Maar je hoeft geen ei sprong te hebben als je al ongesteld bent geworden. Las ik hier http://www.borstvoeding.com/aanverwant/vruchtbaarheid/menstruatie-en-borstvoeding.html#meer

En omdat die testen dus negatief bleven ben ik gaan twijfelen of ik al wel een eisprong heb gehad. Moet eerdaags weer ongi worden dan maar weer testen en proberen! :wink:

Een vriendin van mij zit in medisch traject om zwanger te worden van de tweede, al bijna twee jaar bezig, en vertelde mij dat zelfs de arts daar zei dathet echt niet gaat helpen om te stoppen met de bv, daar was zij iig heel blij om.

hier leek het wel te helpen! 11 maand lang niet zwanger geworden… gestopt en diezelfde maand zwanger geworden… ja of het daar nu komt weet je natuurlijk nooit zeker, maar het was wel heel toevallig

tja en hier 3x zwanger geworden terwijl ik nog bv gaf…

Elke keer vanaf het begin een regelmatig cyclus… als het niet NU NU NU hoeft… dan zou ik geloof ik nog even een maand of wat afwachten/ aankijken.



Er is ook nog een kans dat je kleine man in de komende maanden sowieso gaat minderen in het aantal voedingen, wie weet wat er dan gebeurt?

Ow meid, ik herken het zo goed. Na dana wilde ik op een gegeven moment zo graag een 2e. En ik had er om een of andere vreemde reden enorme haast bij, dus wegens hoe het gegaan was bij dana naar de gyn gegaan en die zei, stoppen met bv dan komt het wel op gang.

Ik was enorm verdrietig, zat ook in 2 strijd, maar de wens om een 2e was zo groot, ik ben gestopt en wist zeker dat het niks uit zou halen, maar het tegendeel was waar, ik was direct zwanger en ik heb er never nooit nie spijt van gehad.



Je hebt zoiezo al een hele mooie periode bv gegeven meid, dat nemen ze jullie kleintje niet meer af.



Veel succes en sterkte met de keus :hug:

hier ben ik gestopt met bv 's nachts geven en direct daarna was ik ongie en gelukkig daarna bheel snel zwanger…wat was ik dankbaar…dus zwanger terwijl ik bv gaf, ben wel daarna gestopt hoor, want ze liep bijna en toen vond ik t goed zo :slight_smile:

zal nog ff 2/3 maandjes afwachten voor je de keuze maakt…

Goed om jullie verhalen te horen, vooral de positieve :mrgreen: . wacht idd nog even, kan ook echt nog niet stoppen dat voelt niet goed, kan er nog geen afscheid van nemen. Wil wel dat hij iets meer andere dingen gaat drinken, bijvoorbeeld bij zn fruithap om 10 uur geen BV meer. Want t mag wel ietsjes minder als 5 keer per dag…

haha herkenbaar hoor… dat wilde ik ook…als t aan emi lag dronk ze rond die tijd nog wel 8x ofzo :roll: vandaar dat ik van de nachten af wou